Tuesday, September 20, 2011

Yepyeni Bir Kıvanç Tatlıtuğ




  SEYRETMEYE KARAR VERDİĞİM DİZİLERDEN BİRİ KUZEY&GÜNEY.
 İLK İKİ BÖLÜMÜNÜ SEYRETTİM, DEVAM EDECEĞİM SANIRIM.
 KIVANÇ TATLITUĞ HEM OYUNCULUK AÇISINDAN HEM DE FİZİKSEL AÇIDAN ÇOK FARKLI YANİ İYİ BAKIMDAN FARKLI DİYORUM. OYUNCULUK GELİŞMİŞ, ÇOOK ZAYIFLAMIŞ VE VÜCUT GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE ,
 ERKEKLERİ KISKANDIRACAK , KADINLARI DELİRTECEK GİBİ...
YAKINDA SOKAKLARDA  KIVANÇ-KUZEY  VÜCUTLU ÖZENTİLER GÖRMEYE BAŞLARSAK HİÇ ŞAŞMAM YANİ:))
KUZEY VÜCUDU İÇİN 6 ADIM:
 Kıvanç Tatlıtuğ herkesin çok konuştuğu kaslı vücuda sahip olabilmek için 6 aydır sıkı bir şekilde çalışıyor.    Bakın bu süre zarfında KIVANÇ neler yapmış:
 1- 6 ay önce spor salonuna kaydolup düzenli spor yapmaya başladı.
 2- Türkiye kickboks şampiyonu Ara Karanfil’den 4 ay boyunca günde 2 saat boks eğitimi aldı.
 3- Beslenme ve diyet uzmanı Banu Kazanç’ın hazırladığı diyet listesiyle zayıfladı. Reçete protein ağırlıklıydı. Günde üç öğün beyaz et, ara öğünlerde de ceviz, kuruyemiş ve haşlanmış sebze yedi.
 4- Kas yapmak için de Amerikalı Tony-Karen Hill çiftiyle iç organları dahil vücudunun tamamını çalıştıran bir spor eğitiminden geçti. Bütünsel beslenme uzmanı Karen Hill, ünlü oyuncu için bir diyet listesi hazırladı. Buna göre Tatlıtuğ ekmek, makarna ve süt ürünlerini ağzına sürmedi.
 5- Mineral ve vitamin takviyesi aldı.
 6- Gece hayatına ara verdi. Gece 11.00’de yatağın yolunu tuttu. Her sabah 7’de kalktı.
 (Pınar Erbaş / Habertürk)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.