13 Ekim 2011 Perşembe

İtalya'da "NABA" Moda Tasarım Bursu Fırsatı !...

Hani demiştim ya sevdiğiniz nerdeyse, ruhunuz oradadır, peşinden gidersiniz diye. Benim oğlum "Erasmus"la İtalya'da 1 yıl okudu.
 Bu deneyim gençler için çok güzel bir deneyim, gelecek için bir şeyler yapmak gerekiyor.
 Yapacağım demekle olmaz, yapmak lazım...
İşte size çok özel bir fırsat duyuruyorum!...
 Eğer böyle bir deneyim yaşamak, altın bir bileziğim olsun diyorsanız, bu haber tam size göre.
İTALYA'YI YAŞAMAK LAZIM DİYORUM BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORUM...
 Ah keşke sizin yaşlarınızda olsaydım...kim tutardı beni !...

Vera Eğitim  İtalya’daki tasarım okullarına gitmek isteyen öğrencilere danışmanlık hizmeti veriyor.
 Temsilciliğini yaptıkları okullardan NABA, Ocak ayında başlayacak olan 2 yıllık FASHION DESIGN master programı için %25 burs veriyor.
 (NABA’dan kısaca bahsedeyim. Milano’nun ünlü tasarım okulu. Açılımı Nuova Accademia di Belle Arti. Moda tasarımı alanında bilinen prestijli bir okul.) Normalde burs yarışmalarında öğrencilerden özel bir konuda proje hazırlamaları istenir. Bu defa (ilk defa) projesiz başvuruluyor. Sadece portfolyo, CV yetiyor.
 Bir de başvuru form var tabi. Onu da  (vera@veraedu.com) isteyebilirler.
 SON BAŞVURU 18 Ekim. Fazla zaman kalmadı.
 Detaylı bilgi isterseniz bloglarına da göz atabilirsiniz (www.italyada.net)
Sadece İtalya ve İtalya’daki okullarla ilgili haberler var.




NABA Fashion Design %25 Master Burs Duyurusu

"basınbülteni"

Hiç yorum yok:

.

.