15 Ekim 2015 Perşembe

Köpekler ve Sahibeleri


Köpekler sahiplerine benzer mi?
Bence çok benzer... köpeği ile dolaşan birine dikkat edin bu kadın olsun, erkek olsun hiç farketmez kendilerine çok benzeyen bir köpek cinsi seçmişlerdir göreceksiniz.
Ben insanların bir kendine, bir köpeğine bakarım ay bu kadar mı olur demişimdir çoğu zaman...
YA SİZİN BİR KÖPEĞİNİZ OLSAYDI NEYİ SEÇERDİNİZ DEDİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM:)
Ama şimdi bir kedim var. Köpek sahibi olamam artık:(

Tazıları yani av köpeklerini severim ben, ama köpek alacak olsam bu kesin "COCKER" cinsi  bir köpek olurdu adını da "BAL" koyardım :)) Tüyleri kahverengi ise o zaman adı "TARÇIN" olurdu...
 BİR KÖPEK SEÇMEK GEREKSEYDİ, KÖPEĞİM NE OLURDU ACABA DİYE HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ?
Hadi bakalım bir düşünün...



İNGİLİZ COCKER:
İngiliz Cocker iyi huyu nedeniyle daha çok aile ve ev köpeği olarak kullanılmaktadır.
İngiliz Cocker Spaniel, dayanıklı, enerjik, mutlu ve sevgi dolu bir köpektir. Bu hayat dolu köpeğin arası çocuklarla mükemmeldir ancak yine de kızdırılmaktan hoşlanmaz. Yabancılara karşı dost canlısıdır.
Orta derecede havlar ve verilen komutlara uyar. Mükemmel bir eşlik köpeğidir. Genelde dışa dönük bir ırk olmasına rağmen bazı bireyler içe kapanık olabilir. Karakter farklılıkları olabileceğinden alınan yavrunun ailesi araştırılmalıdır.
Bazı dişiler oldukça baskındır ve benzer bir sahibe gereksinim duyar. Erkekler daha işbirlikçidir. Av kanından gelenler ev köpeği olmak için biraz fazla hareketlidir. Cocker sertleşmeden kibar ama tutarlı bir şekilde eğitilmelidir. Ev kedileri ile araları iyidir.
AYNI BEN:PP
"la cannella fragola"
♥  Follow Me on Bloglovin  

Hiç yorum yok:

.

.