24 Ekim 2011 Pazartesi

VAN İÇİN Acil Yardım, Acil Destek !...

Yüreklerimiz Van'da... Acil yardıma, acil desteğe ihtiyaç var!... Gelen en ufak yardımın bile önemi var..

AKUT'a 2930′a bütün hatlardan  SMS mesaj ile AKUT‘a 5TL katkıda bulunabilirsiniz.
KIZILAY: Tüm GSM operatörlerinden 2868′e  bir sms atarak KIZILAY‘a 5 TL bağışta bulunabilirsiniz. Telefon: 0 312 245 45 00 – 0 312 430 18 14.
Kızılay Afet Merkezi (İstanbul) 0 216 517 08 00
Yardımda bulunmak isteyenler 168′i de arayabilir.
Ayrıca "Yalnız Değilsin Van"
http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com/ adresinden de VAN'A YARDIM OLANAKLARI VAR.
 ŞİŞLİ BELEDİYESİ: Mavi Masa’ların  battaniye, yiyecek, giyecek gibi yardımlar için sabaha kadar açık olduğu belirtiliyor. (0212 288 75 76)
Van Depreminde Yakınlarına Ulaşmaya Çalışanlar için Google Kişi Bulucu (Person Finder) Hizmeti Turkçe Olarak Devrede!http://turkey-2011.googlepersonfinder.appspot.com/
MARMARA DEPREMİNİ YAŞAYAN BİRİ OLARAK DEPREMDE YAKINLARINI KAYBEDENLERE BAŞ SAĞLIĞI, YARALILARA DA ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.
ALLAH HERKESİ, HEPİMİZİ BETERİNDEN KORUSUN DİYORUM VE DUA EDİYORUM.
HAYDİ VAKİT KAYBETMEDEN YARDIM  İÇİN HAREKETE GEÇELİM !...

Hiç yorum yok:

.

.