9 Aralık 2011 Cuma

Nejat İşler Söylüyor: Hancı

NEJAT İŞLER'E ÇOĞU KADIN ÇOK HAYRAN BUNU İYİ BİLİYORUM.
 HATTA BİR KERESİNDE ARKADAŞLARLA BEYOĞLU GEZİMİZDE BİR ARKADAŞIM KOCASINI FALAN UNUTUP, NEJAT İŞLER'İN  KİTAPÇI DÜKKANININ ÖNÜNDE HEYKEL GİBİ KALMIŞTI, İÇERDE!... İÇERDE!... DİYE ÇIĞLIK ATARKEN, BEN SAFTİRİK HİİÇ ANLAMADIM. 
 VİTRİNDEKİ İSKELET MANKENE BAKIP ONA  ÇIĞLIK ATTIĞINI SANMIŞTIM ...
HEY YARABBİM, BENDEKİ DE  NE SALAKLIK!... 
NEYSE  BENİM HAYRANLIK DURUMUM HİÇ OLMADI, HATTA KADINLAR  BU ADAMIN NESİNİ BEĞENİYOR DİYE DÜŞÜNDÜĞÜM OLMUŞTUR.
 AMMA, BU ŞARKIYI SÖYLERKEN  DUYUNCA  NEJAT'IN SESİNİ, SÖYLEYİŞİNİ SEVDİM VALLA...
.*** Şarkıcı olmak istedim aslında ama oyunculuğa denk geldi. Sesim iyi değil. Şarkıyı, müziği çok severim ben. Müzikten anlayan adamı severim, iyi geçinirim. Nietzsche’nin lafına da sadığım: “Müziksiz hayat hatadır.” Müziktir dünyayı çekilir kılan.*** diyen
 NEJAT SESİ KONUSUNDA  KENDİSİNE HAKSIZLIK ETMİŞ BENCE ... SİZCE??

*hürriyet*
NEJAT' IN EN’LERİ:
En büyük korkunuz?  Birine kötü bir şey yapmak.
En çok neye dokunmaktan hoşlanırsınız?  Sevgilime.
En sevdiğiniz tatil kenti?  Bodrum ve Kaş.
En sevdiğiniz yemek?  Patatesin her türlüsü.
En sevdiğiniz tarihi kişilik?  Tevfik Fikret.
En sevdiğiniz film?  Betty Blue (Jean-Jacques Beineix/1986).
En sevdiğiniz (müzik) sanatçı?  Neşet Ertaş, David Bowie, Toto.
En iyi dostunuz?  İçkim, sigaram.
En sevdiğiniz koku? Yasemin kokusu.

Hiç yorum yok:

.

.