31 Ocak 2012 Salı

Ünlü Grip

BİR BAŞKA OLUR ÜNLÜLERİN GRİBİ
Her ne kadar kış tüm hızıyla hüküm sürüyor olsa da , elbet bahar gelecek, bu soğuğun ızdırabı bitecek.
Havalar yüzünden bu sene yine grip salgınlarıyla geçiyor. Bir aralar okuduğum bir haberi hatırladım, bu habere göre gribi özlemle bekleyenler de varmış...
Bu habere göre İngiltere’de zeka seviyesinden şüphe ettiğim bir arkadaş internetten açık arttırmayla, ünlü şarkıcı Paul McCartney’i yataklara düşürüp konserine çıkmasına engel olan grip virüsünü satın almış.
Yok öyle büyük bir para ödememiş, bizim paramızla 3 milyon falan sanırım. Saygıdeğer grip virüsü bir kabın içerisinde gönderilecekmiş kendisine.
Aslında böyle garip hareketler yapan insanları takdir etmem lazım. Çünkü bu abuk subuk davranışlar benim hayal gücümü dürtüklüyor da ben de abuk subuk fikirler ortaya atabiliyorum.
Örneğin bu değişik fikir üzerine, ben de yeni versiyon fikirler ürettim. Madem öyle, ara sıra gereksiz yere suratımda çıkan tek sivilce illa ki çıkacaksa, ben bir yolunu bulup Jennifer Lopez’in ya da başka güzel bir hanımefendinin sivilcesinin mikrobundan edineyim ( sivilce mikrobu da nasıl oluyorsa!!:)), böylece suratımda taşıdığım o lüzumsuz noktanın da benim hayatımda önemli bir yeri olur. Sürekli sıkmaya çalışacağıma gururla!!! suratımda taşırım.
Neyse, bu satın alan arkadaş Paul gribi oldu mu bilinmez ama, böyle insanların var olduğunu gördükçe maalesef dünyanın geleceğinden de endişe ediyorum, yazımı da bitiriyorum....

Hiç yorum yok:

.

.