14 Şubat 2015 Cumartesi

Sevgililer Günü İçin "1Günlük Sevgili"

Valentines Day Wreath Door DecorLove by AnExtraordinaryGift
/etsy/
Sevgililer Günü’nü yazmadan olmuyor maalesef. İlk kez bu günün varlığına cidden sevindim çünkü feci şekilde konu kıtlığı çekmekteyim. Arkadaşlarım yazma dediler ama şu an saat gecenin bir körü, arkadaşımın doğum günü kutlamasından yeni geldim ve çok fena uykum var. Bu ticari gün hakkında üç beş satır karalamadan olmayacak.
Sevgilim yok diye değil, gerçekten sevmiyorum bu günleri.
Her yer kırmızı, her yer aşk, her yer kalp, içim daralıyor... Aslında geçen sene bu güne daha yaratıcı yaklaşmışım aklıma sevgilisiz olanlar için süper bir fikir gelmişti: 1 GÜNLÜK SEVGİLİ..
Bu da nerden çıktı diyebilirsiniz ama eminim 14. Şubat’a sevgilisiz girenler ne demek istediğimi gayet rahat anlayacaktır. Nedense yıllardır 14. Şubat’a sevgilisiz girmeyi başarmanın haklı!!!! gururunu yaşıyorum. Her sene de “ Aman boşverin canııım, tamamen ticari” diyor ve sevgilisiz giren diğer arkadaşlarımı da avutuyorum. Artık bu fikri o kadar benimsedim ki, kazara bir sevgiliyle girecek olsam inadına sadece 14. Şubat’ta ayrılacağım, o kadar yani.

Neyse bu sene biraz gerçekçi olmaya karar verdim: Acaba olayı gerçekten ticari olarak mı görüyorum, yoksa züğürt tesellisi misali bu, gene de "1 Günlük Sevgili" fikrinin arkasına sığınıyorum?
Bu kişi en yakın arkadaşlarınızdan biri olacak ve o da yalnız olacak. Anlaşacaksınız, birbirinize ufak tefek hediyeler alacaksınız, mesajlar atacaksınız falan. Fazla abartmadan tabii... Böylece en azından bu günü teoride olmasa da pratikte bir sevgiliyle geçireceksiniz. Ben uygulamadım, çünkü böyle bir anlaşma yapabileceğim biri yoktu, ama bir-iki arkadaşıma önerdim.
Neyse, geçen sene bu fikri ben uygulamamıştım, fakat uygulayan bir arkadaşım, bir günlük sevgilisiyle ilişkiyi birkaç ay daha uzatmıştı:)
Sanırım son birkaç aydır içinde bulunduğum mantık denizi yüzünden böyle garip fikirler üretmekten vazgeçtim. Bu günü artık sadece en sevdiğim arkadaşlarımdan birinin doğum günü olarak algılıyorum.
Ama yine de bu akşam gittiğimiz balıkçı sağolsun, biz kızların hepsine birer gül de verdi de, ilk kez bir sevgililer gününü elimde gülle geçirme fırsatı yakaladım. Tam görmemişin sevgililer gününde gülü olmuş durumu:) Yani hem umurumda değil diyorum, hem de verilen güle hayır diyemiyorum. Biz kızlar işte, maalesef sağımız solumuz belli olmuyor...
NOT: İtiraf ediyorum, kendime içine toka koyarım bahanesiyle kalp şeklinde bir hasır sepet aldım, ıyyy rezilim...
YENİ NOT: Bu eski bir yazımdı, güne uygun ve sevgililer günü olduğu için yayınladım. Şükür Allah'a şimdi var:)))
Sevgilisi Olanında, Olmayanın da Canı Sağ Olsun:))
 EN KISA ZAMANDA YENİ AŞK KAPILARI AÇILMASI DİLEKLERİMLE SEVGİLER, SEVGİLİLER....

2 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Züğürt tesellisi gibi görünüyor diye düşünmeye başlamışken notunu okudum:)

Doğum ve evlilik yıl dönümleri dışındaki bütün özel günleri anlamsız buluyorum ve gıcık oluyorum.

Ays

EN-tarici dedi ki...

okurken vay be dedim yalnız değilim yıllardır aynı kaderi yaşayan başkalarıda var taki yeni notu okuyana kadar :)))) darısı başıma

.

.