9 Şubat 2012 Perşembe

Prenses'in Giyim Tarzı:((

duchess catherine lucian freud paintaings portrait gallery 04duchess catherine lucian freud paintaings portrait gallery 02duchess catherine lucian freud paintaings portrait gallery 08
Prenses bu elbiseyle bile  her zamanki gibi muhteşem görünüyor, makyajı ve hele saçları çook güzel !...
Karnının  üzerinde kollarını tutarak gebeliğini gizlemeye çalışıyor gibi bir hali var.
   Her zamanki tarzda değil, alışılmadık bir tarzdaki  hantal  elbisesini hiç beğenmedim:(
 Sadece bileziği çok dikkat çekiyor, bileziğin yanında elbisesi çok sönük kalmış, ayakkabıları, çorapları, saat kolyesi güzel..  Birkaç kilo almış gibi de görünüyor? Ben öyle düşünüyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

elbisesinden ben de pek hoşlanmadım ama ayakkabıları güzelmiş. Hamile olduğunu da şimdi senden öğrendim :)

Malla dedi ki...

yabancı blogların yalancısıyım:) Hep karnını çantayla sakdığını yazıyorlar:)

.

.