13 Mart 2012 Salı

I Carry Your Heart


 E.E. Cummings'in şiirinden güzel bir cümle:
I carry your heart
Söz güzel, dövmenin yeri güzel...
                               Bu şiiri Canım Anneciğime ithaf ediyorum:((

I carry your heart with me(I carry it in my heart)
( senin kalbini benimle taşıyorum )

I am never without it (anywhere I go you go, my dear; and whatever is done by only me is your doing, my darling)
 ( Hiç bir zaman onsuz ( kalbinsiz ) değilim , nereye gitsem sen de gidiyorsun ne yaparsam yapayım sadece ben değil sen de yapıyorsun )

I fear no fate (for you are my fate, my sweet)
 (Kader ne getirirse getirsin korkmam , çünkü sen benim kaderimsin )

I want no world (for beautiful you are my world, my true)
 ( Dünyaları istemem , çünkü birtek sen, benim dünyamsın. )

And it's you are whatever a moon has always meant and whatever a sun will always sing is you
 ( Aya baktığımda veya güneşe herşey sadece seni söylüyor, seni şakıyor. )

Here is the deepest secret nobody knows (here is the root of the root and the bud of the bud and the sky of the sky of a tree called life; which grows higher than soul can hope or mind can hide)
 ( İşte burdadır kimsenin bilmediği en derin giz. Hayat denen ağacın kökünün kökü, gövdesi, semaya yükselen dallarının dalları.....
Ve o, ruhun umabileceğinden, ya da aklın saklayabileceğinden, çok daha yükseklere doğru büyüyor )

And this is the wonder that's keeping the stars apart
 ( İşte bu gizdir yıldızları ayrı tutan)

I carry your heart (I carry it in my heart)
 ( senin kalbini taşıyorum., onu kalbimde taşıyorum )

1 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

Seviyorum dövmeleri Buda çok hoşmus

.

.