5 Nisan 2012 Perşembe

Taze Anne, Charlize Theron'dan Taze Güzellik...


Yummy mumya: Charlize Theron süsleyen Vogue kapağı ve o kadar havalı çocuk 'dediği bebek Jackson, onu aşk hakkında açılıyor
Geçen ay, Jackson  bebeği evlat edinip beklenmedik bu duyurusuyla  hayranlarını  şaşırtan Charlize Theron
 anne olmanın   planları içinde olduğunu söylüyor.
Vogue Mayıs sayısına konuşan 36 yaşındaki yıldız diyor ki: 'Ben her zaman bir aile istediğimi söyleyerek çok dürüst oldum. Ve bunu çok  istedim'.
'Annem gibi olmayı umuyorum. O benim rehberim. Bebeğim çok özel ve harika bir çocuk, ona birlikte bakıyoruz. Annem benim için mümkün olan ne varsa yaptı, o kimi zaman sert, ama çok  sevgi dolu ve destekleyici. Bizim için aile her şeydir.  Becerilerimi, kişiliğimi  ve bağımsızlığımı bulmak için her zaman  teşvik edildim.' diyen güzel yıldız dergi fotoğrafında  çook çarpıcı görünüyor... Beğendik mi?
article-2125388-125C8BB9000005DC-1_634x796.jpg (634×796)

Hiç yorum yok:

.

.