3 Temmuz 2012 Salı

Tarkan | Beni Anlama


Tarkan'ın 2012 şarkılarını çok beğendim.
 Hele "Aşk Gitti Bizden" çok güzel...
Ama ben eski şarkılarından birini dinlemek istedim:
BENİ ANLAMA :
                                  Tarkan'ın söylediği en güzel aşk tarifi..
 Beni sev, sev de anlama
 Dokun hisset, ne olur sorgulama
 Sakın beni yargılama
 Yapma, değiştirmeye çalışma
 Ah vazgeçme, arzula, sev, okşa beni
 Üzme, ne olur üzme
 Ele geçirmeye çalışma hiç böyle beni
 Sen bana ben sana benzersek ne olur
 Nasıl dayanır ki aşk bu kadar aynılığa
 Beni neden sevdiğini hatırla ne olur
 O ilk günler nasıl da aşkla sevişirdik
 Aşk incelik ister canım, hoyrat olma
 Beni böyle sev, değiştirme, boşver anlama
 Bir güç savaşı değil bu, kendi hâline bırak
 Galibi yoktur ki hiç, aşk bu unutma
 Aşk bu, aşk olacak
 Sen izin verirsen yaşanacak.

Hiç yorum yok:

.

.