26 Mayıs 2014 Pazartesi

Eko Güzellik DIY | Mis Kokulu Ev Yapımı 2 Deodorant Tarifi

EV YAPIMI OJE'DEN SONRA, DOĞAL MALZEMELERDEN EV YAPIMI 2 DEODORANT TARİFİNİ UNUTMADAN PAYLAŞMAK İSTİYORUM. ÇÜNKÜ BENDE ÇOĞUNUZ GİBİ DEODORANT KULLANMAYI BIRAKTIM.
 SADECE VÜCUT LOSYONU KULLANIYORUM, ONU DA CİLDİME DEĞİL ÜSTÜME BAŞIMA SIKIYORUM.
HAL BÖYLE OLUNCA PARFÜMERİ DÜKKANLARINDAN BU TÜR PEK BİR ALIŞVERİŞİM OLMUYOR MAALESEF:(
 BUNUN İÇİN BÖYLE KOLAY VE  DOĞAL TARİFLER  BENİM GİBİLERİ SEVİNDİRECEK DİYE DÜŞÜNÜYORUM :))

♥ 1 Tarif:
Serap Kumak
* 1 tatlı kaşığı badem yağı
 *1 tatlı kaşığı pudra
 *1 kapak yasemin veya çilek yağı (isteğe bağlı) avakado yağı da olabilir.
 *1 şişe maden suyu
 *1 fısfıslı şişe
Karışımı maden suyunun gazı gidene kadar bir çubukla iyice karıştırın.
Bir huni ve süzgeç yardımı ile şişenize doldurun.
 İçinize sine sine kullanabilirsiniz artık. Üstelik parfüm yerine bile kullanılabilir.
Portakal çiçeği yağı, ıtır çiçeği yağı, gül yağı, mandalina ve zambak çiçeği yağları gibi çok güzel kokan yağlardan tercih size kalmış.

♥ 2 Tarif:
  Suna Dumankaya
 Bu da aşağıdaki malzemelerle hazırlanıyor.
 Cam veya porselen bir kasede karıştıracağınız malzemeleri bir krem kutusuna koyun ve  pamuk parçası ile kullanın. Bu tarif daha koyu bir kıvamda, pudralı deodorant ayarında gibi...
 Artık hangisi kolayınıza gelirse onu yapın.
Kolay gelsin!...
♥  Follow Me on Bloglovin  

Hiç yorum yok:

.

.