29 Kasım 2012 Perşembe

SJP'nin Düşündüren Paçası, Pardon Modası !

sarah jessica parker matthew broderick school stroll with kids 01
Geçen kıştan beri bir türlü vazgeçemediği ugg botları,
 paçaları  abuk kıvrılmış blucini ile Sarah Jessica Parker'e bu ne hal bayan SJP demeden duramadım.
Böyle baştan savma bir moda var da benim mi haberim yok:(
Ah stil sahibi SJP n'oldu ki,  ben mükemmel değilim mi demek istiyorsun hiiç
anlamadım:(
Sokakta bir paçası eciş bücüş birini görsem,
 pardon paçanız kıvrılmış derim ve lafı da yerim herhalde:pp
sarah jessica parker matthew broderick school stroll with kids 21

2 yorum:

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

artık iyice şeşırdı :) gerçi ben de sabah botlarımı giydikten sonra paçalarımı düzeltmiyorum oldukları gibi kalıyorlar :)

Meyvelitepe dedi ki...

Bence bu çocuklarının ütülediği kafasıyla fırlayıp kendini sokaklara atmış:) Yarı cinnet durumunda paça düşünecek hali kalmamıştır, neticede o da insan:)

.

.