23 Haziran 2013 Pazar

Miranda Kerr'den Mutlu Evliliğin Formülü


O dünyanın en gözde ve en çok kazanan mankenlerinden biri.

Hem çok güzel bir kadın, hem de çok iyi bir anne ve eş.
Miranda Kerr, 2010 yılından bu yana aktör Orlando Bloom ile evli. Çiftin, Flynn adında bir oğlu var.

Evliliğindeki mutluluğun püf noktası ev hayatında  hep kocasından bir adım geride durmak....
30 yaşındaki güzel model Miranda Kerr'e göre :

   Bir kadın zaman zaman eşinin ya da sevgilisinin özel yaşamlarında baskın kişilik olmasına izin vermeli.
   Bir kadın her şeyi yapmak ya da kendini evin her şeyi olmak zorunda hissetmemeli.

  İş hayatında baskın bir kişiliği olduğunu söyleyen Miranda Kerr; eve geldiğinde rahatlamayı ve kadınsı yönlerini yaşamayı seviyor.
Güzel manken "Belki benim geleneksel bir kişi olduğumu düşünebilirsiniz. Ama bir erkek onun yardımını istediğinizde kendini önemli hisseder" diyor.
Geçmişteki ilişkilerinde her şeyi kendisinin yapmaya çalıştığını itiraf eden Miranda Kerr, bunun bir hata olduğunu da itiraf ediyor.
{kelebek}
♥  Follow Me on Bloglovin   

2 yorum:

vintage peony dedi ki...

Dogru soylemis cok hakli bence :)

Malla dedi ki...

ben hala herşeyi kendim yapmaya çalışıyorum:(

.

.