3 Ağustos 2013 Cumartesi

mizu ile Gece-Gündüz Kombinim


Yeni biri ile tanıştım, adı mizu.com:) 
Kendime hem gece hem gündüz kullanabileceğim bir kombin yaptım. Fazla makyaj sevmeyen herkes bu kombini gece de gündüz de kullanılabilir.

Beyaz tunik yaz mevsiminde güzel bir tercih olabilir diye düşündüm. Yakasındaki detaylar beni fazla aksesuar kullanmaktan da kurtardı. 

Gözlük hastası olduğum için bej kemik gözlük beni benden aldı, bende onu :)
Hazır kendime kombin oluşturuyorken cildimi de unutmadım, Clinique'ten çok sevdiğim ürünleri de kombinime ekledim. Cildini düşünen her sağlıklı bayana öneririm.

 Fazla makyaj sevmiyorum sadelikten yanayım ama bu rujlara bayıldım. Her birinin rengi birbirinden güzel, hem de uygun fiyatlarla...

Çanta'ya gelince pudra rengi bu şeffaf çanta ilk gözüme çarpan parça oldu. Bu yılın modası olması da ayrıca güzel bir detay.

Yeni bozulan eski saatimin yerine alabileceğim bir saat beğendim.

Fit görünümüyle vücuda tam uyum sağlayan, geniş yakası sayesinde dekolte kıyafetlerle beraber giymeye uygun Calvin Klein sütyen ile rahatım için bir şeyler de yapmış oldum. 

Bunun dışında sitede ürün çeşitliliği çok fazla sizlerin de ilgisini çekebileceğini düşünüyorum. Herkese keyifli alışverişler :)
♥  Follow Me on Bloglovin 

Hiç yorum yok:

.

.