6 Eylül 2013 Cuma

Dekorasyon | Yaratıcı Bir Fotoğraf Stüdyosu



     
 Yüksek tavanlar, ahşap zeminler, büyük bir açık alan....
Ev gibi sımsıcak atmosferi olan bu yer bir ev değil, yaratıcı bir fotoğraf stüdyosu ..
 Muhteşem bir çalışma alanı!
 Fotoğrafçı Jeremy Harwell'e ait olan bu fotoğraf stüdyosunun muhteşem bir yer olduğunu düşünüyorum ve size ilham vereceğini umuyorum !
 Jeremy Harwell'in fotoğraf stüdyosunda  kadınsı dokunuşlarla,  erkeksi dokunuşların  karışımını hissedebiliyor insan...
Dev pencereler, tamamiyle bu doğal ışık inanılmaz!
Siyah beyaz desenli yastığı, flokati (tüylü) yastık ile kanepenin mercan rengini çok  sevdim.
2.jpg (600×902)3.jpg (600×902)4.jpg (600×902)5.jpg (600×902)
Terrariumda çeşitli kaktüsler,cam küre ve arkasındaki kiraz / şeftali çiçeği tablosu çok güzel!...6.jpg (600×902)8.jpg (600×902)9.jpg (600×902)
10.jpg (600×902)
   ve ben mercan rengi bu kanepeye vuruldum sanırım:)
Soluk somon muhteşem bir renk, kahverengi ve yeşil tonları ile çok güzel uyum sağlamış.
 Sizde benim gibi bu dekorasyonu beğendiniz mi?
[photographed by jeremy harwell]
{dustjacketattic} {decor8blog}
♥  Follow Me on Bloglovin 

Hiç yorum yok:

.

.