16 Ekim 2013 Çarşamba

Vadim Andreev Bana da Makyaj Yap ...!

SIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTI
Rus makyaj sanatçısı Vadim Andreev kelimenin tam anlamıyla harikalar yaratmış.
 29 yaşındaki Andreev, sıradan görünüşlü kadınları biraz makyaj biraz da photoshop yardımıyla Hollywood yıldızlarını kıskandıracak görünüme büründürüyor.
 16 yaşından bu yana makyajcı olan St Petersburg'lu Andreev, ülkesinde çeşitli TV kanallarında ve bir çok ünlüyle de çalışmalar yapmış.
 Böyle bir makyaj sanatçısının bana da makyaj yapmasını çok isterdim doğrusu :)
Hollywood yıldızı olsaydım, nasıl görünürdüm acaba : pp
SIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTI
Andreev ustaca dokunuşlarla kadınların görüntüsünü değiştirmekten ve onları daha mutlu görmekten memnun olduğunu söylüyor: "Makyajdan önce ve sonra fotoğrafları çekmeye başladım. Çünkü insanlara değişebileceklerini, daha çekici görünebileceklerini ve bunun sonucunda daha mutlu ve iyi hissedebileceklerini göstermek istiyorum" diye konuşuyor.
SIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTISIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTISIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTISIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTISIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTISIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTISIRADAN KADINLARI HOLLYWOOD YILDIZI GİBİ YAPTI
{kelebek}
♥  Follow Me on Bloglovin 

2 yorum:

sen de incel dedi ki...

Süpermiş :) Ayrıca iyi bayramlar

Malla dedi ki...

Teşekkürler:))

.

.