2 Aralık 2013 Pazartesi

DIY | Egzotik Bir Noel Çelengi

İşte, zamanın mevsimlik meyve ve yeşilliklerinden, sıradışı ve doğal malzemelerden oluşan geleneksel bir noel çelengi yapımı.
Bu çelengi yeni yıl yaklaşırken son hafta içinde kolayca hazırlayabilirsiniz, böylelikle taze de kalabilir.

Adım 1: Malzemeleri hazırlayın.


       -Çiçek Teli (1 makara) 
-Karaçam (1 demet)
   -Sedir ağacı (1 demet)    
-Mavi Ardıç (1 demet) Farklı boyut ve kökenlerden
-Kozalaklar (10-15 adet) 
-Nar (6 adet) 
-Trabzon Hurması (9 adet) 
-Bahçe makası 
- Ağaç kütüğü



Adım 2: Çam ve Sedir dallarını kesin.


Adım 3: Dalları iplikle bağlayıp bir demet yapın.


Adım 4: Yeşillikleri yapılandırın.


Adım 5: Çam kozalaklarını telle hazırlayın.


Adım 6: Kozalakları bir araya getirin.


Adım 7: Egzotik meyveleri birleştirin.


Adım 8: Eksantrik dalları bir araya getirin.


Adım 9: Narları telle hazırlayın.


Adım 10: Nar ve kozalakları birleştirin.


Adım 11: Bir ağaç kütüğüne dizayn edin & Ve sonuç Harika

/housebeautiful/
 ♥  Follow Me on Bloglovin

Hiç yorum yok:

.

.