17 Aralık 2013 Salı

DIY Moda | Chanel Parmaksız Eldiven

           / KIŞ SORUNSALINA SICAK VE TRENDY BİR ÇÖZÜM /
Gömülü resim için kalıcı bağlantı

elle.com/
Kış dostu bir aksesuar olan eldivenler, 2014 moda gösterilerinde sıkça görülüyor.
 Ben burada, bu sezonun en şık parmaksız eldiven seçeneklerini paylaşmak istedim.
Sizde bu en son moda eldivenlerden ilham alarak eldivenlerinizi modaya uygun bir şekilde süsleyebilirsiniz.
 Ben bu tarz çalışmalar hep yaparım, bunlardan birini aşağıda paylaştım:)

Modaya uygun parmaksız eldiven modelleri yaratmak için gerekli malzemeler:

1- İstediğiniz düz renkte uzun veya kısa hazır eldivenler (örgü, kumaş, deri vb.)
2- Sahte kürk kumaşı parçaları (düz, leopar vb.)
3-Makas, iğne, iplik, silikon tabancası.
4- Süslemek için inci, renkli boncuklar, zincirler, ponpon, deri, güpür, dantel vb.
p.s - İncilerle, boncukları deri eldivene silikonla yapıştırın.
 Bundan sonra model yaratmak artık sizin hayal gücünüze kalmış.
 Eldivenlerinizi özellikle zıt renkte ya da eldivenin kendi renginde bir oje ile kullanarak son modaya uygun stil yaratabilirsiniz.
Kolay gelsin !

elle-09-phillip-lim-fingerless-gloves-lgn-lgn.jpg (432×648)
TÜY Ponponlu Eldiven
Bu da Benim Styling Çalışmam :


♥  Follow Me on Bloglovin

Hiç yorum yok:

.

.