26 Ocak 2014 Pazar

Blog'un Yeni Sorunsalı : İzleyici Gadgeti Nasıl Görülür Yapılır GFC

İzleyici gadgetinin görülür yapılması
BENDE YAPTIM OLDU :)
 Ama önce 3 blogda test yaptım, sonra asıl bu blogumda gerçekleştirdim.
Çok basit ama heyecan verici diyebilirim:)
Google Friend Connect ürünü olan izleyiciler gadget’i blog’unuzda görülmüyor ise birkaç dakikada görülmeyen izleyi gadget’ini görülür yapın. 21 Ocak 2014 günü blogger, blogspot.com uzantısının sonuna .tr eki eklenerek blog linklerimiz aşağıda görüldüğü şekilde Google Blogger geliştiricileri tarafından değiştirildi.
Bu değişimin ardından blog uygulamalarında bazı değişim ve arızalar meydana geldi. TR uzantılı blogspot için yapılan değişimi incelerken cesaret isteyen ilginç bir yazıya gözüm takıldı. 
Örnek link :
http://guney59.blogspot.com.tr/
Konu şu anda okumakta olduğunuz İzleyiciler gadget’inin blogger da görülmemesi ile ilgiliydi. Blogger yardım formunda sorulan soruları kendince çözen Nalan hanım’ın ilginç açıklamasını okuduğumda neden olmasın dedim ve denedim.

Görülmeyen izleyiciler gadget’i artık görülüyor ve sonuç başarılıydı. Hiç aklımıza gelmeyen bir sorunu, Nalan hanım deneme yanılma ile çözmüştü. Nalan hanıma buradan bir kez daha teşekkür ederim.
 Nalan hanım izleyiciler gadget’inin görülmesini nasıl çözmüştü aşağıda adım adım inceleyelim.

GFC İzleyici gadget’inin çalışır hale getirilmesi :

1. Blogger kumanda paneline giriş  yapın. 
2. Ayarlar > Yayıncılık sekmesinde blog isminizi düzenlemek için düzenle sekmesine tıklayın.
 Örnek : Test blogumun ismi : guney6.blogspot.com
Yukarıda gördüğünüz ismin hemen yanına herhangi bir harf girin ve blogunuzu kaydedin.
Örnek: Blog ismi : guney6A (A) harfini yazdık ve kaydettik. Bu işlemi yapmadan önce izleyiciler gadgetinde bize verilen hata mesajı aşağıdaki resimde görülüyor.
GFC
3. Blog ismini girip kaydettikten sonra blog’u yeni sekmede açın. Blog’un kaldırıldığı bilgisini göreceksiniz.

4. Birkaç dakika sonra blog isminizi eski haline getirmek için yazdığımız (A) harfini kaldırın ve tekrar kaydedin.
Blog'unuzu incelediğinizde Google Friend Connect izleyiciler gadget'inizdeki resimleri görmeye başlayacaksınız.
 Yukarıda anlatılanları yapmak için çekiniyorsanız bir test blogunda deneme yapabilir veya blog’unuzun yedeğini alabilirsiniz.  
Blogger yedekleme nasıl yapılır  nasıl yapılır inceleyin. 
Yazıyı beğendiyseniz yorum yazabilir, Google+ ile paylaşabilirsiniz.



7 yorum:

NOWACRAFT dedi ki...

Çok teşekkürler, dediklerinizi adım adım yaptım ve İzleyiciler gadgeti geri geldi. Size ve Nalan Hanıma tekrar çok teşekkürler.

Malla dedi ki...

rica ederim:) bende onlardan öğrendim yani bu posttan.

Umut hikayem dedi ki...

Çok teşekkür ederim sayenizde yapabildim :)

Umut hikayem dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Sayenizde bende yaptım :)

Malla dedi ki...

rica ederim:)

barışegeninannesi dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM.UZUN ZAMANDIR İHMAL EDİYORDUM.SİZİN POSTUNUZ SAYESİNDE YAPTIM.SEVGİYLE KALIN :))

Malla dedi ki...

size de sevgiler:))

.

.