Wednesday, January 8, 2014

Evde Yapılabilecek Sıkılaştırıcı 4 Kolay Egzersiz

Fitnes
Özel olarak tasarlanmış bu süper-hızlı, son derece etkili 4 egzersiz ile vücutlarını şekillendiren yıldızlar içinde Jessica Biel ve Katie Holmes'da var.1. The Double Take. 
İki elinizde birer dumble tutarak ayaklarınızı kalça genişliğinde açarak durun.Yavaş yavaş mümkün olduğunca dirseklerinizi birbirine yakın  tutarak, kafanın arkasında dumble ile indirin. Bir saniye durun, 1dakika boyunca sonra tekrarlayın.
2. The Mountain Climber.
 Bu hamle ile kollar ve popoyu çalıştırabilirsiniz.Tırmanır gibi dizlerinizi dirseklere getirin. Hareketi bir dakika boyunca durmadan tekrarlayın!
gif+3+knee+ups.gif (712×398)3. The Knee-Up.
 Yine, ayaklarınızı kalça genişliğinde açarak ayakta başlayın. Bu hareketide  3 set yapın.
gif+2+jackknife.gif (708×394)4. The Jackknife. 
Bu hareket tam vücut sıkılaştırmak içindir. Yere yatın, bacakları düz tutun, dambılla hareketi  30 saniye  tekrarlayın. Üç set yapın.
/The Cosmo Bikini Diet. Photo: thinkstockphoto/
/.elle.com/
♥  Follow Me on Bloglovin  

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.