19 Şubat 2014 Çarşamba

Ipad Mini, Sen Nerelerdeydin? :)


 Bu güne kadar iPad Mini sahibi olmayı hiç hayal bile etmemiştim, ta ki eşim Turkcell teklifleriyle kontratlı cihaz almanın avantajlarını keşfedene kadar.
 IPad Mini sahibi olunca keşke daha önce alsaydın dedim eşime.
 Hayatımın keşkelerinden biri oldu  diyebilirim.
 Kullanmasını hemen çözdüm. Ne de olsa 3 yaşındaki bebeklerin bile iPad Mini ile fotoğraf çekip, oyun  oynadıkları düşünülürse bana ayıp değil mi artık?
 Artık benim de iPad Mini'm elimden düşmüyor.
 Aslında hikaye şu: Taksitli alışverişin kısıtlanacağını öğrenen eşim bana öylesine bir sürpriz yapmak istemiş ve  Turkcell'in tekliflerini cazip bulup 24 ay faturaya ek kontratlı iPad Mini almanın avantajlarını kullanmış.
 İyi ki de böyle olmuş iPad Mini'ler çok hafif, kullanımı kolay, retina ekranı sayesinde çok net, hafızası 32 GB  benim teknolojik bilgime göre bunlar yeterli.
 Gerisini siz keşfedin ve Turkcell teklifleriyle avantajlı iPad Mini sahibi olmanın ayrıcalığını yaşayın.
 Benden söylemesi :)
♥  Follow Me on Bloglovin  

Hiç yorum yok:

.

.