23 Şubat 2015 Pazartesi

Giymediklerimi Satıyorumm!... Sattımm!...

Hepimizin dolabında giyilmeyi bekleyen veya bir kaç yere giydiği kıyafetleri vardır...
 "Modacruz" sayesinde artık bu parçaları Türkiye'nin tüm kadınlarıyla paylaşıp, onların dolaplarındaki kıyafet ve aksesuarları elde edebiliyoruz.
Bir kere giydiğiniz ancak bir daha giymeyeceğinizi düşündüğünüz elbiseniz,  modası hiç geçmeyecek olan ancak bedeninize artık uymayan her türlü giysi...
Benim de "Artık bu kadar yüksek topuklu giyemem!' dediğim ayakkabılarım vardı...
Ayrıca nakite çevirmek istediğim  çantamı, elbisemi, ayakkabılarımı ve ceketimi de satmak için yarı fiatına Modacruz'daki dolabımı oluşturdum.
 Dolabıma koyduğum eşyalarımı 2 kere bile kullanmadım.
DOLABIMA BİR GÖZ ATIP SATIN ALMAK İSTERSENİZ BUYRUN BEKLİYORUM:
/modacruz.com/Malla/
♥  Follow Me on Bloglovin

1 yorum:

Aylin dedi ki...

Ne zamandır böyle bir yerin hayalini kuruyordum. Temizlikçime 15 cm topuklu ayakkabımı versem de işine yaramıyor çünkü.

.

.