12 Nisan 2014 Cumartesi

Kate Middleton'ın Mükemmel At Kuyruğu (Kendisinin İzniyle)



 Kate Middleton'ın klas at kuyruğu bir iş yemeği veya resmi bir görüşme için mükemmel ...
Saç tasarımcısı Halli Bivona, kraliyet tarzının yapılmasına yardımcı adımları sıralamış.

 Adım 1:  Bir fön makinesi, yuvarlak bir fırça ve anti-bukle ürünü ile saçı düzgünleştirin.

 Adım 2: Başınızın üstündeki saçın U-şekilli bir bölümünü alın ve kıl fırça ile düzeltin.

 Adım 3: Başınızı hafifçe geri eğin ve orta boy at kuyruğunu saçın içine toplarken elastik ve güvenli bir fırça kullanın.

 Adım 4: Saçı 4-5 bölüme ayırın ve at kuyruklarını saç maşası ile kıvırın. Aynı yönde her bir ucunu  kıvırdığınızdan emin olun, her bölümü dışarı doğru tarakla soğutun.

 Adım 5: At kuyruğu gelen saçın bir kısmını alın ve at kuyruğu dibinde etrafına sarın. Saç tokası ile sabitleyin.

 Adım 6: Parıltılı bir saç spreyi kullanarak stili bitirin.
/marieclaire.com/
♥  Follow Me on Bloglovin

Hiç yorum yok:

.

.