24 Mayıs 2014 Cumartesi

Beyaz'la Gülerken Dişlerim de Gülüyor !


Fotoğraf: Yüzünüzden Gülümseme Eksik Olmasın

Mutlu Keyifli bir Hafta Sonu Dileriz...
" Siz Gülerken Dişlerinizde Gülsün " 

" Siz Gülerken Dişlerinizde Gülsün " sözü artık benim içinde geçerli.
 Beyaz Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi' ni keşfedene kadar maalesef ne gülüyordum ne de yemek yiyebiliyordum:(
Dişlerimle ilgili sorunlardan  kurtulmakla kalmayıp, üstelik estetik bir güzelliğe de kavuştum:))
Keşke Önce-Sonra fotoğraflarımı çekmiş olsaydım, ne yazık ki o zaman akıllı telefonum yoktu:(
 Onu da Aris gönderdi sağolsun:) Diş selfie'mi yapsam mı ki :pp
Beyaz Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'ne tedavi olmaya nasıl mı karar verdim şöyle :
* Öncelikle restore edilmiş eski bir taş binası var ( Benim için binanın içi kadar, dışı önemli böyle binaları pek severim),
* İçerisi tertemiz, mis gibi, (Hijyen delisiyim, elbette herkes için de geçerli bu)
* Muayene odaları en son teknoloji ile donatılmış,
 Daha da önemlisi çok genç pırıl pırıl doktorlarını görünce dişçi korkusuna kapılmadan güvenle kendinizi dişçi koltuğunda buluveriyorsunuz.
Sonrası zaten kendiliğinden geliveriyor, benim de öyle oldu doktorum Hakan Bilek sayesinde implantlarıma (her yere implant yaptırılmayacağını çok iyi biliyorsunuz) kavuştum.
  Artık rahatlıkla yemeğimi yiyor ve de gülebiliyorum.
Ya ücreti dediğinizi duyar gibiyim, o da dudak uçuklatmıyor merak etmeyin!
Ha unutmadan söyleyeyim... çocukları da  dişçi korkusu yaratmadan tedavi ediyorlar.
Benden söylemesi !..


Detaylı bilgi için ; www.beyazdis.com / 0262 322 14 44
/facebook/
♥  Follow Me on Bloglovin  

Hiç yorum yok:

.

.