20 Haziran 2014 Cuma

DIY Güzellik | 8 Adımda Kore'li Kadınların Yüz Masajı


Koreli kadınlar  kendilerine yüz masajları yaparak plastik cerrahlardan hep uzak kalmışlar. Onlar bu güzellik ritüellerini geceleri rutin olarak yapıyorlar ve 8 adımda gerçekleştiriyorlar.

Adım 1: Avuç içine bolca bir yüz nemlendirici (veya gece kremi) alın.

"Nemlendiriciyi bir çorba kaşığı ölçüsünde, yüz ve boyun üzerinde tüm olarak uygulanacağı için her zamankinden biraz daha fazla kullanmak gerekiyor.
Adım 2: Herhangi bir çiçek özünden bir damla yağ ekleyerek nemlendiriciye katabilirsiniz.
Adım 3: Deriye daha çabuk absorbe olması için, 15 saniye boyunca avucunuzla  nemlendirici + öz kombinasyonunu ovarak, ısıtın. 
Adım 4: Karışımı tüm yüzünüzü kaplayacak şekilde cildinize sürün.
Iki saniye kadar çene ve alnınıza ve diğer yandan bir elinizi koyun. Tekrar başka bir iki saniye boyunca yanaklarınıza ellerinizi sıkıca bastırın. 
Adım 5: Yumruklarınızla  yüzünüze midsection masajı yapın.
Bunu yapmak kan dolaşımını artırmaya yardımcı olur, hareketi sadece elmacık kemikleri altından başlatın. 
Adım 6: Yüzünüzün tüm anahatlarından aşağı masaj yapın.
Bu hareket toksinleri atarak sıvı birikimine karşı serbest lenfatik drenaj sağlıyor.
Adım 7: Koyu halkaları ve şişlik görünümünü azaltmak için gözlerinizin altındaki alanlara işaret parmaklarınızın ucuyla masaj yapın.
Burnunuzun köprüsünden başlayarak, dışa doğru hareket ettirin.
Adım 8: Yumruklarınızla boyunuzu yoğurarak masajı bitirin. 
Bu yukarı itme hareketini boynunuzdan çeneye doğru yapın.
"Her masaj adım adım, yavaş yavaş ve hafif bir baskı ile yapılmalıdır unutmayın. Ters bir sonuç almamak için sert hareketlerden kaçının.
/marieclaire.com/

Hiç yorum yok:

.

.