21 Temmuz 2014 Pazartesi

DIY Güzellik | 12 Adımda Bronz-Dumanlı Yaz Makyajı

Bronz, bakır veya hafif kahverengi renklerle yapılan dumanlı görünüm herhangi bir göz rengine çok yakışır..
Adım 1 ve 2. Bronz gölgeleri kirpik çizgisi boyunca ve altında uygulayın. 
 Adım 3 ve 4. Nemli bir ile eyeliner fırçasıyla kahverengi gölge astar uygulayın. Kirpik çizgisi altında da aynı kahverengi gölgeyi tekrarlayın.
Adım 5 Aynı işlemi siyah gölgelerle tekrarlayıp nemli fırça ile karartıp harmanlayın.
Adım 6 Göz içini beyaz kalemle vurgulayın. 
Adım 7 ve 8. Hafifçe bir pırıltılı gölge ekleyebilirsiniz. 
Adım 9 ve10. Çok hafifçe iç köşeden başlayarak mat bir gölge ile derinlik katın. 
.. Adım 11 gözünüzün iç köşesine pırıltılı kalemle rötuş yapın.
12. Adım. Sevdiğiniz siyah maskarayı iki kat uygulayın.
13. Sonuç > Mükemmel güzelliğe sahip oldunuz !..
/marieclaire.com/
Follow Me on Bloglovin 

Hiç yorum yok:

.

.