6 Ağustos 2014 Çarşamba

Olivia Wilde' dan Anneliğin Fotoğrafı




PATRICK Demarchelier'in / Via Glamour
Nisan ayında nişanlısı Jason Sudeikis'in bebeğini doğuran Wilde, fotoğraf çekimlerinde bile bebeğinden ayrı kalamayacak duygular içinde olduğunu belirtiyor. 
 Glamour dergisinin Eylül sayısının ön sayfasını süsleyen yeni anne film yıldızı Olivia Wilde, oğlu Otis ile birlikte bulunduğu çarpıcı fotoğraf çekiminde emzirmenin önemini vurguluyor.
 Dünyanın gözünde her yönden dört dörtlük olan güzel yıldız Olivia Wilde 
 " Benim öz portrem - kimliğim anne olmadan tamamlanmamış, ancak bunu anne olunca anladım" 
 "Emzirme en doğal şeydir. Ben Otis'i her zaman göğsümde olmalı gibi hissediyorum ve bu muhteşem duyguları anlatacak kelime bulamıyorum" diyor. 
 "Bir kadında hem annelik, hem profesyonellik, hem de seksi özellikler olabilir," diyen 30 yaşındaki yıldız emzirmenin bunlardan öte muhteşem bir duygu olduğunu söylüyor.
 /buzzfeed.com/
Follow Me on Bloglovin

Hiç yorum yok:

.

.