3 Ağustos 2014 Pazar

Sofistik ve Şık Bisikletçi Saç Modelleri

Bisiklete binmek ve de onu hayat tarzı haline getirmek çok güzel bir şey...
Zaten bisikleti hayatına sokan bir daha çıkaramaz bunu çok iyi bilirim.
Yurt dışında kadınların çok tercih ettiği bisiklete binmenin de bir modası ve trendleri var.
 Çok şık bisikletlerle, çok şık kıyafetlerde her yaşta kadın bisiklete biniyor.
Kasksız asla binilmemesi gereken bisiklete, kaskla uyumlu bir topuz, bir de at kuyruğu saç modeli buldum ve paylaşıyorum.
Kolayca yapılan bu saç modellerini yurdumuzda da bisiklet tutkunu kadınlar uygulayıp çok şık olabilirler...
İşte adım adım kasklı bisiklet saç modelleri:

1.Model :
 Sofistike Topuz
 Bir akşam yemeği partisine bisikletle giderken, bu modern topuz kaskın altında mükemmel duracak ve saçınız asla yüzünüze gelmeyecek..

Adım 1
Saçınızı yıkayın ve havluyla kurutun. Orta kalınlıkta yuvarlak bir fırça ile düz kurutun.
 Küçük miktarda bir saç jeli ile kökten uca jelleyin, daha sonra saçınızı toplayın ve ensede sıkı bir at kuyruğu şeklinde sabitleyin.

Adım 2
At kuyruğunu 2 'ye ayırın ve tabanı etrafında bir tarafa sarın ve bir tokayla sabitleyin.

Adım 3
Saçınızı iyice sabitledikten sonra, ters yönde at kuyruğunun etrafında ikinci tarafı sarın.
 Son bir dokunuş ve ekstra parlaklık vermek için, küçük bir miktar saç jeli sürün.

Final
Sofistike ve şık.

2. Model :
 Örgülü At kuyruğu
.
Adım 1
 Saçınızı yıkayın ve havluyla kurutun. Küçük bir miktar saç jeli uygulayın ve büyük boy yuvarlak fırça ile fırçalayın.
Kuruduktan sonra, kulakların önüne saçınızı yanlara bölün ve arkada kalan bölümü ise ensede bir at kuyruğu yapın.


Adım 2
Önde ayırdığınız bölümleri sol taraftan başlayarak, at kuyruğu üzerine çapraz ve bir tokayla sabitleyin. Sağ tarafta da aynı adımı tekrarlayın.

Adım 3
 Üzerindeki çaprazları iki bölümden pinleyin. Ardından, tüm kombine bölümlerde kalan saçı alarak at kuyruğu üzerine çapraz yaparak tabanı etrafında sarın. Ve at kuyruğu altında içine elastik toka koyarak sabitleyin.

Final
  Kaskla mükemmel uyum sağlayan bu tarzı gece-gündüz kullanabilirsiniz.
/elle.com/
Follow Me on Bloglovin

Hiç yorum yok:

.

.