29 Eylül 2014 Pazartesi

Gülben Ergen'in Naturalist Nikahı

Ege'nin şirin dağ köylerinden sanırım Şirince'de asırlık bir  konakta Erhan Çelik'le nikahlanan, Gülben Ergen  nikah konsepti ve gelin çiçeği olarak taze başaklar ve taze lavantalar kullanmış.
Gülben Ergen'in tercihleri tam da naturalist düğün konseptine uygun olmuş.
 Çok mutlu olurlar inşallah, tebrikler:))
Gülben Ergen, nikahın ardından Instagram hesabında yayınladığı duygusal yazısında ise:
 Önce “güven” dedi, aşktan önce gelir kabul mü? dedi, evet dedim...
 Sonra "saygı" dedi, kabul mü? Evet dedim.
 Senin anneliğin , benim babalığım bir ömür boyu önceliğimiz dedi. Kabul mü diye sormadı.
 Sevgili olmayı ailemizin çatısında yaşayalım, senin gülün bende hiç solmayacak, söz dedi. Kalbim dedim.  Soyadı artık soyadım.” diyor.
PS.
"Naturalist" herşeyin doğal olanını tercih etmek demek.
Bir önceki posttaki düğün fotoğraflarında olduğu gibi...
/hürriyet/ 
/GülbenErgenİnstagram/


Hiç yorum yok:

.

.