17 Mart 2015 Salı

DIY Hobi | Kedi Topu Nasıl Yapılır?


Öncelikle elbette kedi topu yapmak için bir kediniz olmalı değil mi ?
Ya da bizim sahiplendiğimiz gibi bir kedi sahiplenmelisiniz.:))
Varsa ne güzel !...
Bizim kedimiz bir Tuxedo Cat yani Simokin kedi.
 Adı Peloş

(Tuxedo Cat)
Doğrusunu söylemek gerekirse insan evde bir hayvan beslemeye başlayınca onlar hakkında hiç bir şey bilmediğini ve ön yargılı davrandığını yaşayarak öğreniyor.
 Üstelik kedi fobisi olan biri olarak kediyle yaşamaya başlayınca ister istemez sonuç kediyle barışık olmak...
En azından benim için öyle oldu.
Bir kedinin bir çok insandan daha temiz ve titiz olduğunu hiç bilmezdim.
Doğuştan bazı temizlik alışkanlıkları varmış da haberim yokmuş, söyleselerdi inanmazdım.
Ve daha birçok psikolojik açıdan olumlu şeyler diyebilirim.
Kedimize boncuklar, oyuncaklar almayı çok seviyorum.
Bir küçük sepet dolusu tasma boncuğu, pembe peluş battaniyesi, beyaz hasır sepeti, kırmızı kalpli minderi, ışıklı oyuncakları vb. var:))
 Ona hediye alarak veya bu şekilde yaparak kediye alışmaya başladım daha da yakınlaşacağım yavaş yavaş:)

KEDİ TOPU YAPMAK İÇİN GEREKLİ MALZEME:
Miadı dolmuş ve tek kalmış renkli çoraplar

YAPIM SÜRESİ:
 3 Dakika

Çoraptan kedi topu yapmaya gelince evde miadı dolmuş ve tek kalmış renkli çorapları bulun ve onları elinizde çevirerek üst üste geçirin ve en son çorapla üstünü kapatın bu kadar...
 Çorap topunu istediğiniz büyüklükte oluşturabilirsiniz. Böylece çorap fazlalıklarından da kurtulmuş olursunuz.
Atın topu kedinizin önüne oynasın dursun pisicik:))
Kolay Gelsin!


4 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Kedisiz ev düşünemiyorum:))

Malla dedi ki...

:)) benim bile kedim varsa artık herkesin olabilir:)

Aylin dedi ki...

Fobikler kediye yaklaşamzken eve nasıl aldınız?Kedi bu durduğu yerde durmaz ki? Nasıl başarıyorsunuz?

Malla dedi ki...

kolay değil aslında daha yeni yeni serbest dolaşmaya başladı o da bende, kedinin huyunu öğrenince bir nebze rahatladım ama kucağıma alıp asla sevemem sevmeye kalkışınca o da bende korkuyor. Evlat hatırına kedi beslemekte oluyor napıcan:))

.

.