11 Mayıs 2015 Pazartesi

DIY | Kendi Rüzgar Çanınızı Yapın

Kaşık çanları
Bahçede veya balkonda rüzgar çanlarını çok seviyorum.
 Artık balkon&bahçe zamanı da geliyor:)
Onları çok az  maliyetle yapmak benim için en doğrusu ve de yaparken hoşlandığım için de en zevklisi...
Rüzgar çanlarını basitçe, sicim veya olta ipi (misine) ile uygulamak, rüzgarda yeterli ışıkla birlikte  (kulaklarınıza) melodimsi hoş bir ses de verir.
 Rüzgar çanının yapıldığı nesnelere göre ses melodisi de farklılık gösterir, kristal cam parçalarını değerlendirirseniz, gökkuşağı renklerinin yansıdığını da görürsünüz.
 Eğer ayarlı boru rüzgar çanları oluşturmak istemiyorsanız farklı nesneler kullanabilirsiniz.
 Burada web'ten aranıp bulunmuş çok yaratıcı DIY rüzgar çanları var.
Gazoz kapakları, eski kristal avize parçaları, bisiklet dişlileri, anahtarlar, kalemler, cd'ler zincir veya misine'yi tutturmak için kasnaklar cd'ler ve vb.malzemeler kullanılmış. Yaratıcılık size kalmış !...

                                               KENDİ RÜZGAR ÇANINIZI YAPIN
Steampunk rüzgar çanlarıSabit disk rüzgar çanları


Bu da benim yaptığım kristalli olanı.
 Benim malzemelerim kristal cam bir top ve eski kristal avize parçaları.
Ben bunu iç taraftan evimin camına astım.
 Güneş ışığı vurunca duvarları ve yerleri gökkuşağı renkleri sarıyor.
Şu anda fotoğrafı gece çektiğim için cama yansıma var, umarım belli oluyordur.
Diğer çalışmamında yapılışı burada:
Dantel motiflerine minik çanlar ekleyebilirsiniz.

 /awesomematerialz/
/thegardenglove.com/

Hiç yorum yok:

.

.