25 Mayıs 2015 Pazartesi

DIY Lezzet | Nutellalı Muzlu Sushi




Nutellalı Muzlu Sushi


Nutella & Muz Sushie
Nutella kesinlikle sofranın favorisidir.
 Eğer çocuklarınız da varsa bunun vazgeçilmeziniz olduğunu düşünüyorum; )
Burada can çektiren lezzetli bir Nutella'lı tarif var:
Nutella & Muz tarifi ilk olarak, çocuklar için çok eğlenceli ve ikinci olarak ise sağlıklı, üçüncü olarak da çok lezzetli görünüyorlar.
Aşağıdaki bu lezzetli tarifi yapmak için yapım aşamalarını takip edin:
Gerekli Malzemeler--  (Rulo başına)
Nutella 
Muz x 1
Wrap Wholeweat ( Kepekli lavaş ekmeği )
Nutella ve Muz Sushi
Adım 1
Bir ekmek tahtası üzerine lavaşı yayın.
Adım 2
Üstünü çikolata ile kaplayıp, üstüne muzu yerleştirin.
Adım 3
 Sonra sushi görüntüsünde (veya börek) Rulo şeklinde sarın.
Adım 4 
2cm bölümler halinde kesin ve tadını çıkarın!
Bazen en iyi şeyler, en basit şekilde yapılanlardır.
Afiyet Bal Şeker Olsun !...
/pagingfunmums/

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kalori bombası olmuş. Nutella yerine şeker ilavesiz fıstık ezmesi kullanmanız daha iyi olur :)

Malla dedi ki...

Elbette olabilir, neden olmasın:)

.

.