9 Temmuz 2015 Perşembe

Öğretici Makyaj | Ters Dumanlı Makyaj Nasıl Yapılır?

square.original.300x300uc.jpg (300×300)  Ünlülerin makyaj sanatçısı Lauren Andersen,
 aşağıda, küçük gözlerle, göz kapaklarını mükemmel ve kusursuz gösterecek
 bir "ters" Dumanlı göz makyajı yaratmanın sırlarını paylaşıyor

4 Aşamalı Öğreticiyi Görmek İçin Okumaya Devam Edin!
  • Önce
    FOTO: Justin Coit

    Önce

    Kesinlikle göz odağı olacak asgari bir makyaj bu şekilde yapılan ters dumanlı göz makyajıdır.
  • Birinci Adım: Işık Göz Farı Uygula
    FOTO: Justin Coit

     Adım 1: Işıltılı göz farı uygulayın

     Tüm alt kapağı üzerine konsantre olacak, ancak üst kapağın aynı olmasını önlemek için  soluk pırıltılı gölge ile biraz parlaklık katmak için düz fırça kullanın.
  • Adım İki: Alt Kapak Hat
    FOTO: Justin Coit

     Adım 2: Alt göz kapağına hat

    Siyah bir gölge kalemi alın Altın ışıltılı olursa daha iyi olur ve tüm alt kirpik boyunca  uygulayın. 
  • Üçüncü Adım: Blend
    FOTO: Justin Coit

    Adım 3: Fırça ile minik dokunuşlar

    Küçük düz bir fırça ile renk uyumu için yan vuruşlar kullanmak kenarları yumuşatır ve gözlerinizin iç ve de dış köşelerine geçişi kolaylaştırır. 
  • Adım Dört: It Out Duman
    FOTO: Justin Coit

    Adım 4: Dumanlı gözler

    Şimdi pırıltılı pastel tonlu kahverengi göz farı ile göz altlarınızı dumanlı bir şekilde boyayın. Küçük bir fırça ile, kenarlara odaklanarak, siyah kalemle üzerine gölge uygulayın. Bu görünümü yumuşatmak ve de renk geçişini sağlamak için dumanlı göz makyajı için gerekli bir adımdır.
  • Bitti!
    FOTO: Justin Coit

    Bitti!

     Son adım olarak siyah maskara ile abartısız mükemmel bir dumanlı makyaj oluşturulmuş oldu.
  • /www.byrdie.com/
 Photographer: Justin Coit
 Makeup Artist: Lauren Andersen
 Hairstylist: Gregory Russell

 Manicurist: Barbara Warner

 Producer: Jenna Peffley
 Model: Lyzy

Hiç yorum yok:

.

.