1 Aralık 2015 Salı

Gecenin Şarkısı | ADELE - Million Years Ago

*:
/pinterest/
BEN Mİ BU GECE ÇOK DUYGUSALIM BİLEMEDİM, SANIRIM BEN DE ANNEMİ ÇOOK ÖZLEDİM :(( 

ADELE - Million Years Ago 


Biliyorum ben tek değilim
Yaptığım şeylerden pişman olan
Bazen sadece benmişim gibi hissediyorum
Asla düşündükleri gibi olamayan biri
Keşke biraz daha yaşasaydım
Gökyüzüne bak, sadece yere değil
Hayatım ışıldıyormuş gibi hissediyorum
Ve tek yapabildiğim izleyip ağlamak
Havayı özledim, arkadaşlarımı özledim
Annemi özledim
Hayat fırlatılabilen bir parti olduğu zamanı özledim
Ama bu bir milyon yıl önceydi

Bütün sokakları dolaştığım zaman
Büyüyüp yetiştiğim sokakları
Gözüme bakamadılar
Sanki benden korktular gibi
Söylenecek şeyleri düşünüyorum
Bir şaka ya da anı gibi
Ama şimdi beni tanımıyorlar
Gün ışığında

Biliyorum ben tek değilim
Yaptığım şeylerden pişman olan
Bazen sadece benmişim gibi hissediyorum
Asla düşündükleri gibi olamayan biri
Keşke biraz daha yaşasaydım
Gökyüzüne bak, sadece yere değil
Hayatım ışıldıyormuş gibi hissediyorum
Ve tek yapabildiğim izleyip ağlamak
Havayı özledim, arkadaşlarımı özledim
Annemi özledim
Hayat fırlatılabilen bir parti olduğu zamanı özledim
Ama bu bir milyon yıl önceydi

[Chorus]
I know I'm not the only one
Who regrets the things they've done
Sometimes I just feel it's only me
Who never became who they thought they'd be
I wish I could live a little more
Look up to the sky, not just the floor
I feel like my life is flashing by
And all I can do is watch and cry
I miss the air, I miss my friends
I miss my mother; I miss it when
Life was a party to be thrown
But that was a million years ago

[Verse 2]
When I walk around all of the streets
Where I grew up and found my feet
They can't look me in the eye
It's like they're scared of me
I try to think of things to say
Like a joke or a memory
But they don't recognize me now
In the light of day

[Chorus]
I know I'm not the only one
Who regrets the things they've done
Sometimes I just feel it's only me
Who never became who they thought they'd be
I wish I could live a little more
Look up to the sky, not just the floor
I feel like my life is flashing by
And all I can do is watch and cry
I miss the air, I miss my friends
I miss my mother; I miss it when
Life was a party to be thrown
But that was a million years ago
/cevirilerisarki.blogspot/

Hiç yorum yok:

.

.