25 Nisan 2016 Pazartesi

DIY Hobi | Çilek Kasasından Ayak Pufu Yaptım:)


Çilek mevsimi gelince benim de aklıma bir fikir geldi ve hemen uygulamaya geçtim.
Bu bir ayak pufu projesidir.
Gerekli olan malzemeler hepsi neredeyse bedava:))
1- Marketten veya pazardan çilek kasası istenir, 
2- Elyafçıdan kalın elyaf satın alınır yarım metresi 2.5 TL. 
3- 1-2 kutu raptiye,
 4- Döşemelik kumaş parçası ( Döşemeciden rica edilebilir bana döşemeci vermişti bu döşemelik parçaları, söktükleri kumaş parçalarından, zımbalarını temizleyip yıkadım mis gibi oldu)
 5- Küçük bir çekiç, makas, silikon tabancası.
 6- Sandıkanın ayakları görünmese bile boyamak için ayakkabı boyası.
7- Sandıkanın üstüne elyaftan önce koymak için mukavva.
 8- Alt kısmı kapamak için çiçek buketi yapılan bezimsi ince kumaş.

Pufun kalite kontrolu kedim Meloş tarafından yapılmıştır:pp

 Çilek sandığının ayaklarını ayakkabı boyası ile boyayın. Elyafı şerit gibi kesip kasanın etrafına raptiyeleyin.
Kasanın üstü için mukavva kesip raptiyeleyin, elyafı da kesip raptiyeleyin. İç kısmına da elyaf koyun. Kumaşı üstüne göre ayarlayıp raptiyeleyin. Köşeleri ayarlayıp raptiyeleyip, silikonlayın. Alt kısım astarını da çiçek buketi yapılan bezle yapın, raptiyeleyerek sabitleyin.
NOT: Çilek sandığını sadece ayak koymak için kullanın, pek fazla ağırlık kaldırmayabilir.





Hiç yorum yok:

.

.