1 Haziran 2016 Çarşamba

Tülin Şahin'in Gökdelendeki Dairesi

Bir rezidansın 22'nci katında bulunan salon, 3 oda, 3 banyodan oluşan daire muhteşem deniz manzarasına sahip.
 
Yoğun bir temposu olan Tülin Şahin ' Evimi çok seviyorum. Belki inanmayacaksınız, ama ütü yapmak beni çok rahatlatıyor. İşim yoksa dışarı adım atmam. Bütün gün film izleyerek kitap okuyarak zamam geçiririm. 
tülin şahin evi
Ünlü topmodel Tülin Şahin ile televizyona yemek programı hazırlayan eşi Memet Özer çifti, Bağdat Caddesi'nde lüks ve konforu sofistike bir anlayışla tam hayalleri doğrultusunda bir daire seçmişler kendilerine. 
Panoramik manzaralı, 22. katta konumlanan dinlendirici bu ev, yoğun iş temposuna sahip çifte masmavi denizi ve gökyüzünü doyasıya kucaklama keyfi sunuyor. 
tülin şahin evi
“Biz çok seyahat eden ve çok yoğun çalışan bir çiftiz. Hal böyle olunca evde konfor ve rahatlık arama kriterleri de farklı oluyor.”  
“Memet'in inanılmaz lezzetli tarifleri vardır, çok iyi bir aşçıdır. Ama içli köfte ve tepsi mantısı söz konusu ise işte o benim alanıma girer.” 
“Benim burcum Yay, meğer seyahat burcuymuş bu. Hiç üşenmiyor olmam belki bu yüzdendir.” 
tülin şahin evi

Hiç yorum yok:

.

.