8 Haziran 2016 Çarşamba

Yaza Hazırlanırken Zayıf Gösterecek İpuçları

 Kilo vermek için oldukça uzun bir süreçten geçmek ve sabırlı olmak gerekiyor. Doğru beslenme ve düzenli egzersizler ile bir ya da iki ay içinde yaza hazır olmak mümkün. Kış aylarında ağır bir beslenme biçimine sahiptim ve kilo vermek için uzun zamandır uğraşıyorum. Giydiğim bütün kıyafetler kilolarımı ele verirken Hepsiburada görseli sayesinde bu durumdan kurtuldum.

 Her ne kadar kilo vermek için istikrarlı bir şekilde uğraşsam da, şişman görünmek olumsuz bir motivasyon yaratıyor ve hevesimi kırıyordu. Belirttiğim gibi, bu süreçte sabırlı olmak gerekir, çünkü birdenbire aşırı kilolardan kurtulmak mümkün değildir ancak kıyafetlerimin beni şişman gösterdiğini fark edince hevesim neredeyse kırılacaktı. Neyse ki yeni giyim önerileriyle bundan kurtuldum.

 Görselde renk ve desen seçiminin önemine değiniliyor. Mesela çiçek desenli kıyafetler giymeyi çok severim ancak tamamen forma girene kadar bu kıyafetlere veda etmem gerektiğini öğrendim. Çünkü desenli ve renkli kıyafetler kilolu görünmemi sağlıyor. Ancak tek renk kıyafetler sayesinde zayıf görünmek mümkün olabiliyor. Özellikle gece mavisi, siyah gibi koyu renkler oldukça fit gösteriyor.

 Desen seçimi de en az renk kadar önemli. Mesela enine, geniş desenlere sahip bir elbise giydiğinizde kilo sorununuz olmasa bile kilolu görünürsünüz. Geometrik desenleri tercih etmek de hata olacaktır. Ancak boyuna düz çizgilere sahip bir elbisenin sizi zayıf göstereceğinden emin olabilirsiniz.

 Görsel sayesinde pantolon ve etek seçimi hakkında da fikirler edindim. Gardrobumda çok sevdiğim mini etekler olsa da onları forma ulaştığım zamana saklıyorum. Bu sıralar dar pantolonlar ve mini etekler yerine, dizaltına uzanan etekleri ve caprileri tercih etmenin daha mantıklı olacağını anladım. Forma ulaşana kadar nasıl giyineceğime karar verdim.

 Aynada kendime baktığımda zayıf görünmeyi özlemişim. Elbette bu Google’da arama yaparken karşılaştığım görsel ve içeriğindeki tavsiyeler sayesinde mümkün oldu. Sanırım bunun için hepsiburada ekibine teşekkür etmem gerekiyor. Sitede paylaşılan görsel sayesinde, kilo verme sürecinde zarif ve şık görünmenin yollarını buldum. Ayrıca kendimi bu süreçte motive etmeyi başardığımı da söylemem gerekir.

2 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

zayıflasak daha kolay olacak işimiz ama bu tüyolarla idare edeceğiz.. mercii.. ♥

Malla dedi ki...

aynen:))

.

.