18 Ağustos 2016 Perşembe

Trend Alarmı | Yaz Modası Bandana Bağlama Yolları

Hair stuff on #troprouge {link in bio}
ph: @frankie_marin #ad @tresemme @whowhatwear by troprouge http://ift.tt/21h2GeN
fotoğraflar/pinterest/
Bu yaz kısa-uzun saçları çeşit çeşit bandanalar süslüyor...Ben de çok seviyorum.
Çekmeceleri karıştırıp bağlanacak bir sürü eşarp buldum. Ayrıca bandanaların tele geçirilmiş olanları olduğu gibi, saç örgüsü gibi hazırlanmışları da var. Hepsinden edindim. Ne yapayım, severim böyle şeyleri:)
Rengarenk minik eşarplar, oyalı yemeniler hepsi baş tacı, saçların süsü bu yaz ...
/bymalla/
Biliyor musunuz bilmem ama minik eşarpları boyuna tasma gibi bağlamak da moda unutmadan onu da yazayım.


 Sizler için bandana olarak kullanılan eşarpların nasıl kullanacağınızı gösteren fotoğraflar derledim.
Buyurun fikirler benden, uygulama sizden... Güzellikler dilerim:)
Dolce & Gabbana Spring 2013 Ready-to-Wear - Beauty - Gallery - Style.com: Pretty 'Riviera' ponytail.: Scarf:
Cool ways to wear a Bandana:

Hiç yorum yok:

.

.