14 Ocak 2017 Cumartesi

Lütfen Sahiplenin ! Sımsıcak Bir Yuvaya İhtiyacı Olan Tatlı Kediler




BENİ SAHİPLENİR MİSİNİZ?... SICAK BİR YUVAYA ÇOK İHTİYACIM VAR !...

Adım FİSTO, evi çok severim, hiç dışarı çıkmak istemem, 1, 5 yaşındayım, kısırım. Hiçbir sorunum yok. Lütfen beni yuvanıza alır mısınız?


Evimize çocuk hatırına kedi sahiplendiğimiz günü hatırlıyorum da ne büyük korku, panik vb. yaşamıştım Allahım !

 Alışırsın alışırsın üstelik çok seversin diyenlere kızıyordum ama gerçekten de öyleymiş. 
Gerçekten çok sevimlilermiş, gerçekten çok seviliyorlarmış, çok akıllı ve oyuncularmış, uğurlularmış...

 Benim de artık instagramda kedili fotolarım var, çok imrenirdim öyle fotoğrafı olanlara :pp




Artık evimizin ferdi olan 1 değil 2 kedimiz var. Birini sahiplendik, diğerini sokakta ıslanmış ve üşütmüş halde bulduk. Güzelce tedavi ettirip iyileştirdik, ciciler aldık . O kadar tatlı ki... Evdeki abla kedi Meloş'la arada sırada geçinemeseler de ikisi de çok tatlılar. Eve gelince sizi karşılayan bir canlı olması sevgi göstermesi ve sevgi istemesi çok özel bir duygu.
Kediden önce, pijamamın paçasına giren bir yavru kedi rüyası görseydim kabus sanıp uyanırdım şimdi bu şekilde mıç mıç yaşıyoruz size de şiddetle tavsiye ederim, Aile içindeki sıkıntıları bile bertaraf eden bu canlar gerçekten çok güzel bir deneyim. Size de şiddetle tavsiye ederim. 

SAHİPLENMEYİ BEKLEYEN ÇOK TATLI KEDİLER VAR:

 ONLARIN FOTOĞRAFLARINI VE BİLGİLERİNİ PAYLAŞMAK İSTİYORUM.

Hepsinin sıcak bir yuvaya ve size ihtiyacı var. Sakat olanların özellikle daha çok ihtiyacı var. 
Çok iyi biliyor ve kesinlikle diyorum ki sizler de bir kedi sahiplenirseniz, kendinizi çok iyi ve mutlu hissedeceksiniz eminim.
 İster tek yaşayın, ister kalabalık bir aile olun, ister çalışın , ister çalışmayın bir eve kedi lazım bunu biliyorum. 



Balerin gibi durmayı severim:))
LÜTFEN BENİ YUVANIZA ALIN!!!...
3 aylık bir kızım. Maalesef iyi beslenemediğim için biraz daha ufak duruyorum. Adımı NARİN koymuşlar. Adım gibi narinim.
IMG_3355.JPG görüntüleniyor
Ben tek gözlüyüm. Yuva arıyorum. Adım Sarman. Aranızda iki gözü olup da bendeki güzelliği,masumiyeti, iyiliği görebilen var mı ?


1 yaşında İran kedisiyim. Gencim, yakışıklıyım beni kısırlaştırmadan önce acilen yuvalanmam gerekiyor. Adım PÜSKÜL

Erkeklerin yüz karasıyım:pp biraz ürkek bir kediyim. 5 aylık oldum asla tırnak çıkartmam, patilerimi çok seversiniz. Adım KÖPÜK

Çirkinim diye çok üzülüyorum, ama dünya tatlısı olduğumu söylüyorlar. Adım SİMİ. Bir bacağımı katlayamasam da her hareketi yapabilirim. Başımdan geçenleri bir bilseniz çok üzülürsünüz. Yürüyemez halde bulundum. Kulüp Veteriner' deki veteriner ablalar beni iyileştirdiler. Kısırlaştırıldım. Artık hem yürüyor, hem de koşabiliyorum. İki gözüme perde inmiş olsa da yaşamak yine de çok güzel...

Simi
Köpük & Simi arkadaşlığı
Simi'cik

 Adım PİNPON.
 6-7 aylık kısır bir kediyim. Bir patimin üstüne basamıyorum ama kullanabiliyorum. Patim yara olurda,  kesilir diye çok korkuyorum:(( Sevgi delisi derler bana...

Bugün klinikte kaybedilen arkadaşımıza çok üzüldük. Lütfen bize acıyın:(

 İyi yürekli insanların bizleri sahiplenmesini bekliyoruz !!! Size çook ihtiyacımız var.

 İLETİŞİM NUMARALARI

Cep: 0 505 262 34 92 (Mesaj da atabilirsiniz)

 KULÜP VETERİNER : 0 262 577 33 63

İLETİŞİM İÇİN BANA DA MESAJ ATABİLİRSİNİZ:

byhayatmalla@gmail.com


İYİ HAFTA SONLARI:))




Hiç yorum yok:

.

.