Tuesday, January 24, 2017

Rahatlamaya Yardımcı 6 Basit Yoga Hareketi

Bunlar #Yoga duruşlar hem yogis ve non-yogis dahil, herkes için çalışabilir: 6 Relaxing Yoga uykuya dalmak yardımcı olmak için pozlar.  En iyi bölüm: İhtiyacınız olan tüm bir yastık ve sağ konfor ve kendi yatağında kolaylığı bu diziyi yapabilirsiniz!  - Yoga Sağlık:
/pinterest/
Take time to do what makes your soul happy! Daily Motivation by MorningCoach.com Your Personal Evolution System #alwayspositive:
Yoga ve Alternatif Tıp

1471547_f260.jpg (260×170)1471565_f260.jpg (260×173)1471547_f260.jpg (260×170)

Alternatif tıp, geleneksel tıp uygulamalarını ya da sentetik ilaçları ve ilaçların kullanılmadığı herhangi bir şifa biçimini tanımlamak için kullanılan bir terimdir. Antik çağda yenilenen çeşitli alternatif tıp türleri vardır ve halen modern dünyada uygulanmaktadır. Aslında, bazıları geleneksel ilaçlardan daha etkili olduğu kabul edilir. Akupunktur, bitkisel ilaç, doğal felsefesi, meditasyon, hipnoz, diyet temelli terapiler, homeopati ve yogayı içerir.

 Kullandığınız alternatif tıbbın türüne bağlı olarak metodolojiler de değişir. Bu uygulamaların çoğu halk bilgisini şifa yöntemlerine dahil ediyor.
 Bazı modern tıp uygulayıcıları, çeşitli tıbbın tedavisinde alternatif tıp yaklaşımını kullanma konusunda uyarıda bulunurlar, ancak bu uygulamaların çoğunun tıp topluluğunda kabul edilmediği görülmektedir. Dolayısıyla, güvenlik ve etkinlik sorunu düşünülse de, bununla birlikte, hastalık veya durum ne olursa olsun, alternatif tıpta iyileşme sağladığını kanıtlayan birkaç hasta vardır.
 Yukarıda görülen 6 basit yoga hareketi bile vücudu rahatlatmak bakımından denemeye değer. Yani yoga yapmak için yogi olmak gerekmez bir kaç basit hareketle bile relax olabilirsiniz.

Şifa İçin Önerilen Yoga Hareketleri

Yapabileceğiniz birkaç yoga duruşu vardır, bunlar aslında toplamda yaklaşık 84'tür.
 Bununla birlikte, bunların birkaçı vücudunuzu gençleştirmek ve canlılığı artırmak için özel olarak tasarlanmıştır.
İşte bazı ilaclara  alternatif olarak evde yapabileceğiniz pozlar şunlardır:
1471657_f260.jpg (260×458)
 
* Headstand
* Shoulder Stand
* Plough Pose
* Reverse Posture
* Twist Posture
* Forward Bend Posture
* Spinal Roll
* Fish Posture (Balık duruşu)
* Neck and Eye Exercises (Boyun ve göz)


  Yoga'nın Faydaları:
  * Vücudun esnekliğini arttırır.
  * Düzgün duruş sağlar
  * Kan dolaşımını arttır
  * Nefes almayı öğretir
  * Sizi zihinsel olarak aktif yapar
  * Solunum kontrolünü ve solunum fonksiyonunu düzenler
  * Sindirim problemlerini iyileştirir
  * Zihinsel keskinliği ve kapasiteyi arttırır
  * Ağrı kesici olarak işe yarar
  * İşitsel ve görsel kapasiteyi arttırır
  * Metabolizmayı hızlandırır.
  * Kilo verdirir.
/HubPages/

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.