23 Nisan 2018 Pazartesi

DIY Trend | Hasır Çanta Nasıl Yapılır?

How to DIY a Beach Bag

•wicker bag byM.S• ze sznurkiem jutowym || #wickerbasket #handmadebag #fashionbag #bagsbym #polishbrand #byM.
pinterest

Bu yaz sepet çantalar çook moda. Çiçekli uçuşan elbiselerle şahane olur bence...
 Çanta mağazalarına çok para dökmektense biraz kafa yorup hasır çantanızı kendiniz yapabilirsiniz.
Hasır çanta yapmak için gerekenler çanta havası verecek bir sepet, hasır amerikan servis, hasır nihale vb. hasır malzemeler.
Eski çantanızın deri sapı ile mıknatısını ve tokasını kullanabilirsiniz. Haydi başlayın!...
 Ben hemen yaptım.
5TL.ye, bir sepet buldum ucuzluk mağazasından, sap olarak eski çantamın sapını taktım ve önüne eski cüzdanımın tokasını sabitledim. İçine çiçekli kumaştan astar dikiyorum.
İşte bu kadar:)
Kolay Gelsin !




Sapını eşarptan yapabilirsiniz.


DIY That Must-Have Straw Circle Bag for $25 via Brit + CoDIY bolso rafia para el veranoDIY bolso rafia para el veranoDIY bolso de rafia. Paso a pasKate Spade inspired clutch from a placematClutch Çanta Modelleri ,  #clutchçantayapımı #günlükclutchçanta #kolayçantasüsüyapımı #portföyçantamodelleri #sporclutchçanta , Birbirinden güzel el emeği göz nuru çanta modelleri hazırladık. Örgü çanta modellerinden zaman zaman bahsediyoruz. Bugün sizlere çanta süs...Bolso+bambu.jpg (960×720)Maloles Muñoz

Hiç yorum yok:

.

.