25 Aralık 2008 Perşembe

Yeni Yıla Az Kala

Yeni bir yıla sayıla günler kala, daha hediye alamadıysanız bir gece oturup, anneannenize kumaş parçalarından patchwork (kırkyama) bir mutfak önlüğü yapabilir, ailenize rengarenk süslü püslü zencefilli kukiler pişirebilirsiniz. "Tarifini bulursunuz artık":))

Renkli yünlerden hazırlayabileceğiniz bu çiçekleri hazır bir şalın üstüne ya da mutfak önlüğüne iliştirebilir annenizi çok mutlu edebilirsiniz.



Bu fotoğraftaki gibi bebek iskeletleri hazırlayıp, onları giydirerek bu şirin bebekleri çocuğunuza veya kardeşinize hediye verebilirsiniz.

Ben bu zenci bebeklere bayıldım. Çok şekerler...

9 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Yünle yapılan gülleri çok beğendim.Bazen çok küçük ipler kalıyor elimiz de bu tür gülleri yapıp değerlendirebiliriz.

Malla dedi ki...

Tabii ki.linglediğim siteye bi bak istersen .Ördükten sonra ıslatıyo falan pek anlamadım niçin yaptığını.

Burcu SezeR dedi ki...

2009 hayal edilebilir bir yıl mıydı bilmiyorum... 2000 + 9... Zaman çok hızlı... Korkutucu..

Malla dedi ki...

2008 Benim ve ailem için kötü geçti.ben de korkuyorum açıkçası, Sizler için de aynı. Aslında yaşadığın anın kıymetini bilmek lazım.Çok hızlı çok.Umarım herkes için iyi bir yıl olur.

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Ben bebeklere bayıldım. Dikiş dikmeyi hiç beceremiyorum ama kağıt hamuru gibi birşeylerle yapabilirim bebekleri. Belki :)...

ella dedi ki...

zenci bebeğe bayıldım şekerim. hepsi çok tatlılar. ay sus söyleme 2009 da otuzüç yaşında olacağım. daha otuza alışamadım. nüfus kağıdımı değiştireceğim ben ya :))

Malla dedi ki...

Hadi bakalım:))

Yeliz dedi ki...

hepsi birbirinden güzel zenci elbiseli bebekler ve mutfak önlüğü daha bi şeker ;) şimdiden mutlu yıllar

Malla dedi ki...

Sağol canım sana ve eşine de mutlu yıllar diliyorum.

.

.