18 Nisan 2009 Cumartesi

Ey Blog...!!

Bu sabah bilgisayarımla uğraşıp duruyorum. Benim elim ayağım oldu bu bilgisayar daha doğrusu blog. Akşamdan beri bir problem vardı. Ekran donup kalıyordu. Ben de sabah servise götürdüm. Çocuk birkaç saat uğraştı, trojen mi ne , onlardan temizledi. Bilgisayar da arıza çıkmadı ama bir yerden bi şey gelmiş galiba. İnternet explorer değil Mozzilla'yı kullanıcam artık. O daha güvenliymiş, daha doğrusu dışardan gelenlere daha duyarlı ama yavaş ... Gene de şükrediyorum bloglarıma bi şey olmadı ama hala tedirginliğim geçmiş değil. Blog yedekleme işini düşünmem lazım. Aslında bloger kapatılınca blogumu Word Press'e yükleyebilen ben değilim sanki. O zaman bu işi nasıl yaptığımı hatırlamıyor ve o günkü cesaretime şaşıyorum. Dışa aktarmıydı, içe aktarmıydı bilmiyorum, hatırlamıyorum. O zamandan kalma World Press' te blogum var, olmazsa ordan devam ederim. Bi bakıcam artık...Ya da yeni bir blog yapıcam sorun çözülmezse. Artık web.ten fotoğraf almaya bile korkar oldum ya... Blog yedekleme işini sade ve anlaşılır, basit bir şekilde anlatabilen varsa n'olur anlatsın. Bilgisayar servis doğal olarak blogtan anlamıyor,işin teknik yanı onların bilgileri dahilinde. ÖNEMLİ NOT: Sizler benim blogumu açınca kolay açılıyormu, aynı şey yani ekran donuyor mu bunu öğrenmek istiyorum... lütfenn..!!

4 yorum:

aysema dedi ki...

Öykü'nün blogunda yorumunuzu görünce denemek istedim. Rahatlıkla giriliyor. Bir sorun yok.

Bu arada ben de yedeklemek istiyorum.Nasıl olacağını da bilmiyorum. Açıklayan olursa memnun olurum.
Belli mi olur, yine kapatabilirler! Önlem almak gerekiyor.

Malla dedi ki...

Sağol canım çok teşekkürler. Valla çok sinir oldum.Aslında kendime kızdım herşeye atlamamak lazım. Sorun çözülmedi ama ne yapıcağımı da bilmiyorum doğrusu .Bütün bloglarım explorer de çalışmıyor kalıyo öyle:((

sesiber dedi ki...

Canım Gece anlatmıştı ben hemen her hafta yedek alıyorum. Dışa aktar deyip yedeğini alıyorsun. Gerektiğinde,(inşallah hiç gerekmez) içe aktar deyip son yedeklediğin hali geri getirebiliyorsun. hangi tarayıcı kullanıyorsan o seçenekle kaydet. Mozilla iyidir, yavaş ta değil ayrıca, kullan bak explorerı unutturuyor kolaylıkları ve kullanışlılığı.

Asortik Krep dedi ki...

Onlar kapatsa da bir yerlerden girilir bloglara merak etmeyin :)

.

.