2 Ekim 2009 Cuma

Summer Son

Sevgili Öykü , telefonunun melodisini değiştirdiğini yazınca, benim de aklıma telefonumun melodisini paylaşmak geldi. Telefonuma Texas grubunun "SUMMER SON" parçasını yükledim. Bu parçayı dinleyip, izlemek için: TıkTık: Bu şarkıyı çok seviyorum. Bazen sırf dinlemek için telefonum çalınca, geç açıyorum o kadar yani:P
Ayrıca Reamonn'un "TONİGHT" adlı parçası, telefon melodisine uysaydı, diğer tercihim o olurdu. Dinlemek için:
Öykü gibi bende, insanlar hakkında telefonlarının melodilerinden hüküm veriyorum. Benim hükmümü siz verin bakalım.:P Bende sizin telefonunuzun müziklerini bekliyorum ona göre yağma yook:))

8 yorum:

öykü dedi ki...

mallacım ben burdan dınlıyemedım..
ama sanma kı bırakıcam oyle:))
arkadsımın ısı bıtsın onun bılgısayarında dınlıycem ve yazıcam sana fıkrımı sevgılerımle:))

öykü dedi ki...

Dınledım:)))
benım gıbı telefonun sesını duyma ozurluler ıcın ıdeal bı melodı cunku duyulmama sansı yok:))
hareketlı bı parca
renklı bı ınsan ıcın ıdeal dıye dusunuyorum
sevgıler

Malla dedi ki...

Sağol teşekkürler. Tespitin doğru...öyle derler:))

çınar dedi ki...

hem renkli hem duygusal

Buket dedi ki...

merhaba!
Snoop Dog- Drop it like it`s hot , siddetle tavsiye ederim ;-)
insan hep telefonu calsin isteyebilir, hatta sevdigi insanlar arayinca, dans bile edebilir..
sevgiler,
Buket

Malla dedi ki...

Sağol Çınar. Aynen:))

Malla dedi ki...

Buket bi dinleyeyim bakim:))

Malla dedi ki...

Evet o da güzel. Rap tarzı , ben biraz yaşlı mı kalırım acep:(

.

.