4 Mayıs 2010 Salı

Ben Yaptım, Siz de Yapın!..


Önce şöyle tavşan kanı bir çayla domatesli tostumu yedim, Algida Gold dondurmayı merak ediyordum... şiddette ikisini de öneririm off çok güzeldiler...!
Sonra Tepe Mobilya'nın mum reyonundan " Baby Powder " bebek kokulu minik mum aldım.
O küçücük şey yanmasa bile evi öyle bir kokutuyor ki, evim mis gibi bebiş kokuyor:)) Tepe mobilyanın sanırım en ucuz şeyi 2.5 tl,
Yasemin kokulusunu da  alıcam, çamaşırlarımın arasına koymak için... o da çok güzel kokuyor...
MallaNOT:
 DOMATESLİ TOST TARİFİ 
Hoş ben dışarda yedim ama evde de yapacağım:
2 dilim kepekli tost ekmeği,
1 dilim light kaşar peyniri ,
2 dilim ince kesilmiş domates.
 Vejeteryanlar ve diyet yapanlar için hem doyurucu hem de düşük kalorili ve yapımı oldukça basit olan domatesli diyet tostunuzu bir kaç dakikada hazırlayabilirsiniz. Tost makinenizi ısıtın ve kepekli tost ekmeğinizin içine kaşar peynirini 2 domates diliminin ortasında olacak şekilde yerleştirin, ekmekleri birleştirin ve makineye yerleştirin, 3-5 dakika bekleyin artık tostunuz servise hazır.
Bir diyet tostun bu kadar lezzetli olabileceğine inanmayabilirsiniz ama ben parmaklarınızı yiyeceğinizden eminim. Afiyet olsun.
"ebruliyemekler"



Hiç yorum yok:

.

.