4 Mayıs 2010 Salı

D.I.Y: "Kendim Yaptım" Body' den Şeker Gibi Yastık & Goblen Throw

Geçen hafta detoksladığım gardrobumdan giysen giyilmez, atsan atılmaz, versen alan ne yapsın kategorisine giren koyu kırmızı (bordomsu) batik kadife body' den yastık yapmayı düşündüm.
Önce body'nin kollarını içeri itip elimle diktim.
Sonra içine yastık geçirip, iki başından bonbon şekeri gibi lastikle bağladım.
En son olarak evdeki kurdelalardan yastığa yakışan birini seçip, iki başından fiyonk yapıp bağladım.
Bu yastığı yapma süresi 10-12 dakika...o kadar şipşak yani... kolay gelsinn:)
Maliyet:0
Bir de yastığın arkasında görünen koltuk şalını ( throw) da yaptım. O da çok şipşak... Döşemeliklerden  artan goblen kumaşın kenarlarına, uygun renkte su taşı aldım, elimle diktim, kalan su taşı parçasından gül gibi bir şey yapıp, kumaşın köşesine tutturdum. Ortasına da kristal bir boncuk iliştirdim. Maliyet:2TL.( 5krş' tan 4m.)Nasıl???...
Elime sağlık:))



Hiç yorum yok:

.

.