6 Ağustos 2011 Cumartesi

günün fotoğrafı: kırmızı ve siyah

via
kırmızı & siyah birbirine çok yakışan iki renk... hem asil, hem de seksi.. bence bu iki rengi giyside kullanmak  ayrı bir  incelik ister....
ama öncelikle bana  bugün birçok eleştirmence dünyanın en iyi 10 romanından biri olarak kabul edilen Stendhal'ın romanı "Kırmızı ve Siyah"ını hatırlattı.
İngiliz yazar Somerset Maugham Kırmızı ve Siyah için şöyle der:
Kırmızı ve Siyah, bir aşkın, gittikçe büyüyen bir aşkın hikâyesidir. Korkuları, duraksamaları, ateşli tutkusuyla, usta elinden çıkmıştır. Onu okumak eşsiz bir yaşantıdır.

3 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel bir elbise, ayakkabılara da bayıldım ama ben çantayı farklı bir renk ve daha küçük kullanırdım.. Sıyah mesela..

MKBL dedi ki...

Bu elbiseye bayıldım çok seksi :)

Lütfi Mutluer dedi ki...

şukela...

.

.