5 Ağustos 2011 Cuma

Ünlülerin 2011 Bikini&Mayo Modası

Gwyneth Paltrow 
çok zevkli ve herşey yakışan bir kadın, bir de en azından  karalama defteri gibi dövmeleri olmaması çok güzel... belki vardır ama göze göze batan bir şeyler görünmüyor...
anne hathaway
oynadığı romantik komedi filmlerindeki  eski kadınlar  gibi sanki vintage görünümlü mayosunu bedava verseler almam yani...
adriana lima
bikinisini beğendim, geçen günkü pasaklı halini yalanlarcasına şahane görünüyor... vucudu doğum yapmış gibi bile değil...
miley cyrus
genç bir kıza yakışır bir tercih yapmış, hatta öyle ki sahnedeki seksi kıyafetlerine göre çok fazla usturuplu geldi bana...
penelope cruz
çok beğendiğim bir yıldız, vahşi bir güzelliği var ama yeni doğum yaptığından mıdır nedir çabuk toparlanan öbür meslektaşlarına göre daha vucudu eski haline gelememiş gibi, belki beyaz mayonun kusurları fazla belli etmesindendir ne bileyim:(
rihanna
kendine yakışır bir seçim yapmış balık etli bir hatun olmasına rağmen ipli ipli bikinisi yine de yakışmış...
jessica alba
hamile haliyle ancak bu kadar olur, hem göğüsleri, hemde karnı taşımak bu sıcakta...
Allah kolaylık versin !
sıcak yaz günlerinde deniz veya gölde, hem serinleyip hem de  güneşlenmeye çalışırken paparazzilere yakalanan ünlülerden hangisinin bikini&mayo tercihini beğendiniz?
Ben en çok miley cyrus'un bikinisini beğendim, genç bir kıza yakışır tercih yapmış.
Kendim için ise tercihim Adriana Lima'ın bikinisi olurdu.
RİHANNA'NIN Ki de fena değil hani:pp

Hiç yorum yok:

.

.