14 Eylül 2013 Cumartesi

Mete Horozoğlu Fırtınası


Ben Mete Horozoğlu'nu ilk defa seyrettim.
 Pek dizi seyretmediğim için şimdiye kadar böyle bir oyuncuyu hiç tanımadığıma hayıflandım. Bir diziyi seyretmem için ilk bölümü seyretmek, sizi bilemem ama benim için yeterli oluyor.
 Bu sezon ilk bölümlerini seyrettiğim 2 dizi ne yazık ki benim için bitmiştir. Başrol oyuncularının rol yapamadığı dizileri seyretmem ben, bir de ağlamaklı olanları ...
 Başrol oyuncuları rol yapamazken yan rollerdeki karakter oyuncularını daha başarılı görüyorum.
Kanal D'nin yeni dizisi "Kayıp"ın ilk bölümünü de seyrettim, öylesine bakıyordum ve o ortaya çıktı ve ve ben ona hayran kaldımm....
Bohem ve bir o kadar zeki Mehmet'i görünce bu tiplerden hoşlandığımı anladım ve ben onu gerçek sandımm:)

O EVET O !.....
Mete Horozoğlu ...
"Kendisinin oyuncu olduğunu bilmeme rağmen, "Nefes" filminin bir bölümünde "acaba yüzbaşıydı da sonra ordudan mı ayrıldı?" diye düşünmeme neden olacak kadar iyi oynayan oyuncu" dedirten
 "Kalpsiz Adam" dizisine bile sayesinde katlanılan,
" Öyle Bir Geçer Zaman ki "nin Soner'i
ve yeni dizi  "Kayıp"ın Mehmet'i
Böylece şimdiye kadar bildiğim yerli eski-yeni aktörlerin hiç rol yapamadığını bir kez daha gördüm.
Mete Horozoğlu rolüne bürünen adam, başka türlü düşünemiyorsun, gerçek oyuncuları görünce yapamıyanları daha iyi görüyor insan ve ne yazık ki  seyretmeye katlanamıyor:(

 "Oyunculuk Öğrenilme İşi Değil, Anlamlandırma İşidir" diyen Mete Horozoğlu'nu başarılı oyunculuğundan dolayı kutluyor, 2. bölümü bekliyorum:)

Bu dizideki oyunculara bir izleyici olarak not vermek gerekirse (1'le 10 arası )
 Mete Horozoğlu 10 ( Rolün içinde )
 Çocuk Erhan Can Kartal 8.5 ( Gelecek vadediyor)
 Aslı Ünver 8,5 ( Başarılı)
 Dolunay Soysert 8 ( Daha iyi olabilir)
 Kaan Taşaner 6.5 ( Bir şeyler eksik )
 Kürşat Alnıaçık 9 ( Sert ve burnu havada tiplerin adamı )
 İlker Kaleli 8.5 ( Minyon mafyacı, yavrum nasıl da sinirleniyor:)

{dijimecmua}
{kelebek}
♥  Follow Me on Bloglovin 

Hiç yorum yok:

.

.